بيش از يكهزار و صد كيلوگرم مواد مخدر در استان اصفهان كشف شد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان -فرمانده انتظامي استان اصفهان از كشف مقدار يك تن و 132كيلو گرم انواع مواد مخدر در 72 ساعت گذشته و انهدام باندي كه در پوشش حمل كندو هاي زنبور عسل فعاليت مي كرد،خبر داد.
بيش از يكهزار و صد كيلوگرم مواد مخدر در استان اصفهان كشف شد
به گزارش روز شنبه پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار 'حسن كرمي' اظهار داشت: در چند روز تعطيلات گذشته، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي در پي اقدامات ويژه پليسي از ورود يكي از باندهاي قاچاق مواد مخدر كه در پوشش حمل كندوهاي زنبور عسل فعاليت مي كرد با خبر و سريعاً وارد عمل شده و خودروي آنها را در يكي از شهرستان هاي استان شناسايي كردند.
وي افزود: هنگامي كه قاچاقچيان در حال تخليه كندوهاي عسل بودند، ماموران ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در يك عمليات غافلگيرانه، قاچاقچيان را دستگير كردند.
وي توضيح داد: تعداد كندوهاي عسل بيش از 130 عدد بود و در 60 عدد آنها بسته هاي مواد مخدر جاسازي شده و مابقي مملو از زنبور هاي عسل بود كه اجازه نزديك شدن به كندوها را نمي دادند ولي با زحمات بسيار مقدار 92 كيلو گرم حشيش و 806 كيلو گرم ترياك كشف و ضبط شد.
سردار كرمي گفت: عمليات موفقيت آميز پليس اصفهان در كشف اين محموله ضربه مهلكي بر پيكره باند مذكور بود.
فرمانده انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در عملياتي ديگر، خودرو وانت نيسان قاچاقچيان را كه در پوشش حمل بار از يكي از استانهاي جنوبي به سمت اصفهان در حركت بود در ورودي شهر متوقف كردند.
وي افزود: مقدار 234 كيلو و700 گرم حشيش كه به طرز ماهرانه اي در داخل بدنه خودرو جاسازي شده بود، توسط ماموران كشف و ضبط شد و
دو نفر از قاچاقچيان دستگير و به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.
سردار كرمي همچنين به اجراي طرح جمع اوري خرده فروشان و توزيع كنندگان مواد مخدر طي چند روز تعطيلات اخير اشاره كرد و اظهار داشت: ماموران پليس در دو محله شمس آباد و زينبيه اصفهان، خرده فروشان اصلي مواد مخدر را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي آنها را در منازل و مخفيگاه هايشان دستگير كردند.
وي گفت: در عمليات هاي صورت گرفته، تعداد 35 نفر دستگير و تمام آنها با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.