باهنر:امسال امت بزرگ اسلام مرگ بر اسراييل را كوبنده‌تر فرياد مي‌زند

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

تهران ـ نايب رييس اول مجلس شوراي اسلامي گفت: امسال امت بزرگ اسلامي و تمامي آزاديخواهان جهان همراه با ملت ايران اسلامي در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان نداي 'مرگ بر اسراييل' را كوبنده تر، محكم تر و منسجم تر فرياد مي زنند.
باهنر:امسال امت بزرگ اسلام مرگ بر اسراييل را كوبنده‌تر فرياد مي‌زند
به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، ' محمدرضا باهنر ' كه رياست جلسه علني امروز (چهارشنبه) مجلس را برعهده دارد در سخناني با يادآوري نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان هرسال از سوي حضرت امام خميني (ره) به عنوان روز جهاني قدس اظهارداشت: اين روز ، روز فرياد مرگ بر اسراييل است.
وي افزود: اين فرياد هر ساله پرشكوه تر، گسترده تر، قاطعانه تر و خشمگينانه تر بر سر صهيونيست هاي سفاك متجاوز فرود مي آيد.
وي تصريح كرد:روز قدس امسال متفاوت از هر سال در حالي برگزار مي شود كه با شكستن استخوان هاي ديكتاتورهاي حاكم بر كشورهاي اسلامي، ماه هاي آخر صهيونيست ها را به شماره انداخته است.
نايب رييس اول مجلس ادامه داد: ديكتاتورهايي كه براي ماندن بر سر قدرت با پول مردم و با سلاح هاي خريداري شده از ثروت كشورهاي اسلامي، همواره آشكار و نهان عليه مردم مظلوم فلسطين اقدام كردند.
باهنر خاطرنشان كرد:روزي عهدنامه ننگين كمپ ديويد را امضا كردند، زماني با حصر مردم مظلوم غزه تنفس اين مردم مظلوم و حتي كودكان آنها را به شماره انداختند، زماني ايجاد رابطه و به رسميت شناختن رژيم صهيونيستي را به جشن نشستند و در طول سي و چند ساله گذشته تمامي اموال به يغما برده ملت هاي مسلمان را براي جاودان ساختن پادشاهي موروثي خود و فرزندانشان صرف كردند.
وي با بيان اين كه امروز ناله ها، فريادها و خون به ناحق ريخته مردم مظلوم فلسطين به قفس هايي تبديل شده و يكايك ديكتاتورها را دست بسته در پيشگاه ملت هاي نجات يافته به محاكمه نشانده است، گفت: با فروپاشي هر كدام از اين حكومت هاي ديكتاتوري و آزادسازي هر كشور اسلامي از يوغ قلدرهاي حاكم، رژيم صيهونيستي يك قدم به نابودي نزديك تر مي‌شود.
نايب رييس اول مجلس شوراي اسلامي افزود: امسال امت بزرگ اسلامي و تمامي آزاديخواهان جهان همراه با ملت بزرگ ايران اسلامي در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان نداي 'مرگ بر اسراييل' را كوبنده تر، محكم تر و منسجم تر فرياد مي زنند با اين اميد كه در آينده اي نه چندان دور نماز روز قدس را در قدس شريف اقامه كرده و مرگ رژيم صهيونيستي را جشن بگيرند.