بانوان اصفهانی حمایت از عفاف و حجاب را فریاد زدند

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا: مردم اصفهان صبح امروز با حضور در راهپیمایی عفاف و حجاب خواستار رسیدگی به مساله بدحجابی در جامعه اسلامی شده و برخورد با حرمت شکنان را خواستار شدند.

به گزارش ایمنا، صبح امروز مردم اصفهان در دفاع از حریم حجاب و عفاف زنان جامعه اسلامی در میدان امام حسین (ع) تجمع و انزجار خود از حرمت شکنان جامعه را فریاد کردند.
در این تجمع که با هدف حمايت از اجراي قانون ترويج فرهنگ حجاب و عفاف و برخورد با بي حجابي و جلوگيري از گسترش اين پديده در جامعه برگزار شد، زنان و مردان اصفهانی دغدغه های جدی خود در اعتراض به مظاهر آشكار بي حجابي و ناهنجاري هاي اجتماعي و رفتار غيراسلامي برخی هنجارشکنان را به گوش مسوولین امر رسانده و خواستار پیگیری جدی این مساله که حقوق و امنیت مردم به خصوص جوانان را خدشه دار کرده است، شدند.
بانوان که جزء اکثریت افراد حاضر در میدان امام حسین بودند نیز با دادن شعارهایی همچون «حسين حسين شعار ماست، شهادت افتخار ماست» و «خامنه‌اي رهبر است، حجاب ما برتر است» حمايت قاطعانه خود را از عفاف و حجاب اعلام و توجه به این موضوع را مسئله ضروري دين دانستند.
در حال حاضر و در اين روزها، بدحجابي و بي‌حجابي در جامعه اسلامي تنها يک گناه شرعي نيست، بلکه مقابله با اسلام است و تأمين امنيت زنان براي حضور در جامعه از اهداف اصلي اين گونه تجمع ها است.