خانواده ها،فرزندان خود را درباره فرقه شيطان پرستي آگاه كنند

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان- استاد حوزه و دانشگاه گفت: لازم است خانواده ها فرزندان خود را درباره فرقه شيطان پرستي آگاه كنند.
خانواده ها،فرزندان خود را درباره فرقه شيطان پرستي آگاه كنند
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين 'عباس نكونام' شامگاه دوشنبه در برنامه طرح تقويت مباني اعتقادي وشبهه زدايي ديني در گلپايگان افزود: ترويج فرقه شيطان پرستي كه در آمريكا با نمادهاي مختلف براي ترويج فساد كليد خورده امروز گريبانگير برخي جوانان كشورمان شده و خانواده ها بايد نسبت به آگاه كردن فرزندان بكوشند.
اين استاد حوزه علميه قم با اشاره به آياتي از قرآن كريم گفت: انسانها در طول تاريخ با دو دشمن خطرناك به نام ابليس و هواي نفس روبرو بوده اند كه برخي از آنان بر اين دشمن ها غالب و به سعادت دنيا و آخرت رسيدند و برخي مغلوب شدند.
حجت الاسلام نكونام با اشاره به اينكه اصلاح نفس زمينه ساز توحيد و بندگي خداست،افزود:در قرآن كريم به سه نفس اماره،لوامه و مطمئنه اشاره شده و در اثر مجاهدت با نفس،انسان به نفس مطمئنه مي رسد.
وي با تاكيد بر حضور مردم در برنامه طرح تقويت مباني اعتقادي وشبهه زدايي ديني براي كسب معارف ديني گفت: مردم مومن گلپايگان از اين برنامه استقبال خوبي دارند .
نوزدهمين دوره طرح تقويت مباني و شبهه زدايي ديني براي مبارزه با تهاجم فرهنگي با عنوان ' توحيد از منظر قرآن كريم ' از هفدهم تير ماه آغاز شد و به مدت 32 شب با حضور 20 نفر از استادان برجسته حوزه و دانشگاه در بوستان بهشت گلپايگان ادامه دارد .