ضرغامي: پنج شبكه تلويزيوني جديد تا پايان امسال راه اندازي مي شود

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

تهران - رييس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران اعلام كرد كه تا پايان امسال پنج شبكه جديد تخصصي در تلويزيون راه اندازي مي شود.
ضرغامي: پنج شبكه تلويزيوني جديد تا پايان امسال راه اندازي مي شود
به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا، ' عزت الله ضرغامي ' اين مطلب را در حاشيه افتتاح شبكه راديويي نمايش كه عصر روز دوشنبه در سالن شهداي راديو رسانه ملي برگزار شد، در جمع خبرنگاران مطرح كرد.
وي گفت: تكثر و تخصصي شدن شبكه هاي صدا و سيما جزو اولويت هاي كاري اين سازمان است و در همين راستا راه اندازي پنج شبكه تخصصي برنامه ريزي شده است.
ضرغامي افزود: برنامه ريزي براي راه اندازي شبكه توليدات مراكز استاني با عنوان شبكه ' شما' و نيز شبكه هاي ' تخصصي فيلم و سريال'، ' ورزش ' و 'كودك و نوجوان' انجام شده و كارهاي اوليه آن در دست اقدام است.
رييس سازمان صداو سيما از شبكه ' معرفي كالا و خدمات ' به عنوان ديگر شبكه تلويزيوني ياد كرد كه طراحي و برنامه ريزي هاي اوليه براي راه اندازي آن صورت گرفته است اما ممكن است عنوان اين شبكه در آينده تغيير كند.
ضرغامي خاطر نشان كرد: مهمترين بحث در راه اندازي شبكه هاي جديد تلويزيوني، مسايل فني مربوط به آن است و در صورت رفع اين مسايل شبكه هاي ياد شده به مرور در سيماي جمهوري اسلامي ايران راه اندازي مي شوند.