محمد مهدی اسماعیلی رئیس ستاد انتخابات مجلس در اصفهان شد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان - خبرگزرای مهر: استاندار اصفهان طی حکمی معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان را به عنوان رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر شنبه طی حکمی محمدمهدی اسماعیلی را با توجه به آغاز مقدمات برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به ریاست ستاد انتخابات استان اصفهان منصوب کرد.

وی در این حکم خطاب به معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان آورده است: امید است در ظل عنایات حق‌تعالی و توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با نصب‌العین قراردادن رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، شاهد برگزاری انتخابات باشکوه و در کمال صحت، سلامت و امنیت باشیم.

وی همچنین از اسماعیلی خواست با همکاری، ‌هماهنگی و استفاده از توانمندی‌های معاونان استانداری، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، مدیران ستادی، روسای سازمان‌ها و مدیران کل استان نسبت به انجام مناسب این مسئولیت خطیر اقدام کرده تا شاهد برگزاری انتخابات قانونمند باشیم.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 12 اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نهم تیرماه آخرین مهلت قانونی استعفای مدیران دولتی جهت نامزدی در انتخابات مجلس اعلام شده است.

دوره نمایندگی مجلس برابر اصل 63 قانون اساسی چهار سال است و ماده یک قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی دولت را موظف کرده که انتخابات هر دوره را پیش از پایان دوره قبل برگزار کند تا کشور در هیچ زمانی بدون مجلس نماند.