مختار به زودی شهید می شود

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

جنگ های مختار در قسمت های بعدی ادامه می یابد و وجوه دیگر حكومت وی در آن به تصویر كشیده می شود تا اینكه مختار به شهادت می رسد.

تهیه كننده سریال مختارنامه گفت: هفت قسمت دیگر از این سریال باقی مانده است كه با شهادت مختار در مسجد كوفه و در قسمت چهلم پایان می یابد.

محمود فلاّح گفت: جنگ های مختار در قسمت های بعدی ادامه می یابد و وجوه دیگر حكومت وی در آن به تصویر كشیده می شود تا اینكه مختار به شهادت می رسد.

وی با اشاره به اظهار نظرهای حاشیه ای درباره زندگی مختار در برخی نوشته ها و سایت ها گفت: صحبت های حاشیه ای زیادی درباره مختار گفته شده است كه ... بنا بر مطالعات انجام شده برای ساخت آن و طبق آنچه در طول این سریال و در قسمت های بعد خواهید دید، صحیح نیست.

تهیه كننده مختارنامه تصریح كرد: شخصیت مختار طبق گفته كارگردان این مجموعه (كه درگفت و گوی ویژه خبری شبكه دو سیما نیز بیان شد) دارای ظرافتها و رمز و رازهایی است كه توانست در دوره تاریخی پرتلاطمی بر شیعیان كه با نگاه های خاصی در گیر بودند، رهبری و حكومتی بنا كنند.

سریال مختارنامه، زندگی و قیام "مختارابو عبیده بن ثقفی" ملقب به ابواسحاق را در مقاطع مختلف زندگی وی روایت می كند و از پروژه های تاریخی و محصولات رده "الف" مركز سیما فیلم محسوب می شود.