هزینه نجات ناموس مردم از دست اوباش

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبر این است: امام جماعت دانشگاه علوم پزشكي تهران به دليل اقدام براي نجات يك دختر جوان از چنگال اراذل و اوباش در خيابان شريعتي تهران، در آستانه نابينايي از يك چشم قرار گرفت.

ماجرا هم به همین سادگی است: فرزاد فروزش كه شب گذشته براي نجات يك دختر جوان از چنگال ۲ نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگي كرده و هم‌اكنون  در آستانه نابينايي چشم راست خود قرار گرفته است، در بخش اورژانس بيمارستان فارابي تهران و در حالي كه خون چشم وي تمام لباس‌هاي وي را پوشانده بود، در تشريح اين واقعه گفت:" ساعت ۲۲ شب سه‌شنبه در خيابان شريعتي، پائين‌تر از خيابان ملك به همراه ۲ نفر همراه داخل خودروي خود در حال عبور بوديم كه ناگهان صداي فريادهاي دختر جوان را شنيديم.

بلافاصله پس از شنيدن اين فريادها به سمت صدا حركت كرده و مشاهده كرديم كه ۲ نفر از اراذل و اوباش سوار بر يك موتور براي ربايش يك دختر جوان اقدام كرده‌اند. اين اراذل و اوباش قصد داشتند به زور، دختر جوان را سوار بر موتور كرده و با خود ببرند اما اين دختر با فريادهاي خود درخواست كمك كرده و از سوار شدن خودداري مي‌كرد و ۲ پسر جوان نيز وي را ضرب و شتم كرده و مورد هتاكي قرار مي‌دادند.

با مشاهده اين صحنه براي نجات دادن دختر به سمت اراذل و اوباش مهاجم يورش برديم، اما با مقاومت اين مهاجمان روبرو شده و درگير شديم. در هنگام درگيري، يكي از آنها كه شيشه نوشابه‌اي در دست داشت، اين شيشه را با زدن به بدنه موتور شكست و سپس با آن چندين ضربه به چشم راست من وارد كرد كه نتيجه‌اش را مشاهده مي‌كنيد. "

سوال اینجا است که ریشه این همه وقاحت و جسارت کجاست؟ چه کرده ایم که عده ای اوباش و رذل به خود حق می دهند به ناموس مردم تعرض و بعد هم بدون ترس و واهمه ای در مقابل اعتراض مردم دست به سلاح سرد ببرند و جنایت کنند.

اولین سوالی که به ذهن هر خواننده ای می رسد این است که پس ناجا کجا بوده است؟ اگر در خیابان های شمال تهران به همین سادگی چنین جنایاتی رخ می دهد در حاشیه های شهر چه خبر است؟ همین چند وقت پیش بود که خبری درباره اوباش مناطق جنوبی تهران منتشر شد که به سادگی مست و قمه کشی می کنند و راه می زنند و به ناموس مردم تعرض می کنند.

ناجا مقصر است که در صحنه نیست. اما مسئولیت این تقصیر و قصور با کسانی است که ناجا را به چنین روزی انداختند.کسانی که به انگیزه جذب آرای دیگران در تلویزین ظاهر شدند و به صراحت بر ناجا تاختند و 5 سال است که اجرای قانون عفاف و حجاب را تعطیل کردند و اجازه نمی دهند که ناجا به وظیفه خود برسد.

مسئولیت این دست جنایت ها با شخص رئیس جمهور است که حاضر نیست قانون را اجرا کند. وقتی رئیس جمهور قانونی کشور می گوید موی زنان به دولت ارتباط ندارد طبیعی است که عده ای اوباش درنده تر و بد حجابی به کشف حجاب تبدیل شود و به سادگی در خیابان به ناموس مردم تعرض کنند

برخورد ناجا با مظاهر فسق و فجور و مبارزه با اوباش و اراذل پس از مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور تعطیل شد و تذکر دهها باره علما و مراجع و خطبای نماز جمعه و نمایندگان مجلس نیز بی نتیجه ماند. وامروز نابینا شدن این روحانی ایثارگر هزینه این همه کم کاری و تغافل برای جذب آرای سبز و زرد و غیره است.

[ نقل قول این مقاله در سایت/