نشست مشترك تشكل‌هاي اقتصادي اصفهان برگزار شد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاري فارس: در سال جهاد اقتصادي، نشست مشترك تشكل‌هاي اقتصادي استان اصفهان به ميزباني كانون انجمن‌هاي صنفي كارفرمايان اين استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، در اين نشست كه شنبه شب برگزار شد، استاندار، رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان، دادستان و رئيس كل دادگستري استان اصفهان به همراه تني چند از مسئولان دولتي و فعالان اقتصادي بخش خصوصي حضور داشتند.
اين نشست در اتاق بازرگاني و صنايع و معادن اين استان و در جمع مسئولان استاني، فعالان اقتصادي و انجمن‌هاي صنفي استان اصفهان برگزار شد.
هدف از تشكيل اين جلسه، پيگيري جايگاه و موقعيت صنعت و توليد استان اصفهان در كشور و بررسي راهكار براي بهبود وضعيت اقتصادي و توليد استان اصفهان ذكر شد.
در ابتداي اين ديدار رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان اصفهان گفت: در گذشته دولت به بخش صنعت توجه زيادي نداشت و سبب شد تا صاحبان صنعت مشكلات فراواني را تحمل كنند.
خسرو كسائيان ادامه داد: دولت تصميم دارد تا گفت‌وگو با بخش خصوصي را با اتاق بازرگاني انجام دهد.
دبير اتاق تعاون استان اصفهان نيز در ادامه اين نشست اظهار داشت: مردم بايد در اقتصاد و توليد كشور حضور فعالي داشته باشند تا بخش‌هاي تعاون نيز از ركود خارج شود.
حبيب‌الله بهرامي با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ابتداي سال جاري و تاكيد ايشان به فعال شدن بخش تعاون و حضور مردم در توليد افزود: برداشت ما از سخنان ايشان اين است كه مردم بايد بيش از پيش در اقتصاد كشور سهم داشته باشند.
وي با بيان اينكه سند چشم‌انداز توسعه سرلوحه كار مسئولان است، بيان داشت: در سال جهاد اقتصادي، برنامه‌هاي مختلف در عرصه صنعت و توليد بايد با سند چشم‌انداز 20 ساله هماهنگ باشد.
انتهاي پيام/صا30