عدم همكاري مسوولان شهري در برگزاري مراسم ميلاد حضرت زهرا(س) كذب محض است

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاری ایمنا:مدیر حراست شهرداری اصفهان ضمن تکذیب اطلاعیه شبکه سیمای اصفهان مبنی بر عدم همکاری شهرداری برای برگزاری این جشن، گفت:متولیان برگزاری جشن ولادت دخت نبی اکرم(ص) مجوزات لازم برای برگزاری این مراسم را اخذ نکرده و بدون هماهنگی با شهرداری در نظر داشتند این جشن را در میدان امام(ره) برگزار نمایند.

به گزارش ایمنا، معتمدی با تاکید بر این که تا بعد از ظهر دیروز هیچ اقدامی برای اخذ مجوزات لازم برای برگزاری این مراسم از شهرداری اصفهان انجام نشد، اظهار داشت:با توجه به حساسیت بالای میدان امام (ره)، برای برگزاری هر گونه مراسم مذهبی و ملی اخذ دو مجوز از شورای تامین استان و شهرداری اصفهان لازم و ضروری است.

وی با بیان این که عدم همکاری شهرداری برای برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س)، کذب محض است، تصریح کرد:برگزاری این جشن طی برنامه ریزی مجتمع فولاد مبارکه و دو شرکت خصوصی قرار بود در میدان امام (ره)برگزار شود و به صورت زنده از شبکه سیمای اصفهان پخش گردد اما متولیان برگزاری این جشن هیچ اقدامی جهت اخذ این مجوز ها انجام ندادند.

معتمدی از ادعای متولیان برگزاری جشن ولادت دخت نبی اکرم(ص) مبنی بر مراجعه به شهرداری در بعد از ظهر دیروز سخن به میان آورد و خاطر نشان کرد:تا ساعت 15 بعد ازظهر دیروز هیچ مراجعه ای به شهرداری در رابطه با این جشن صورت نگرفت.

وی اضافه کرد:تنها اقدام صورت گرفته برای برگزاری جشن ولادت دخت نبی اکرم(ص)، ارسال رونوشت نامه ای در پیش از ظهر روز گذشته از سوی مدیر کل امنیتی و انتظامی استان اصفهان خطاب به فرمانداری جهت برگزاری چنین جشنی در میدان امام(ره) بود که مقرر شد ابلاغ نهایی این نامه تا ساعت 15 بعد از ظهر دیروز ارسال شود که متاسفانه تا ساعت مذکور هیچ اقدامی صورت نگرفت.
انتهای پيام/.