احداث بزرگترین شهربازی کشور 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان - خبرگزاری مهر: نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیشرفت فیزیکی بزرگترین شهر بازی کشور در اصفهان به 50 درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر در اصفهان، سید کریم داوودی به ساخت شهربازی رویاها با مشارکت شهرداری اصفهان و شرکت چینی اشاره کرد و افزود: 50 درصد عملیات ساختمانی شهربازی رویاها که بزرگترین شهر بازی کشور محسوب می‌شود، انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جانمایی این پروژه عظیم در شمال اصفهان انجام شده و این شهربازی در 30 هزار متر مربع احداث خواهد شد، اظهار داشت: تمام موارد فنی اجرای این پروژه با نظارت شرکت‌های داخلی و خارجی معتبر و بر اساس استانداردهای جهانی اجرا خواهد شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم هم‌خوانی معماری این شهربازی با بافت تاریخی شهر اصفهان، تصریح کرد: با توجه به اینکه شهربازی رویاها با مشارکت شرکت چینی احداث می‌شود، لازم است هویت معماری ایرانی اسلامی در آن حفظ شود به طوری که زیبنده نصف جهان باشد.

وی روند عملیات اجرایی شهر رویاها را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: پروژه شهربازی رویاها بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

داوودی با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته به احداث این مجموعه تفریحی حدود 700 میلیارد ریال است، اضافه کرد: مهم‌ترین دغدغه شورا، رعایت مسائل فرهنگی و معماری این شهر بازی است از این رو نظارت ویژه‌ای بر عملکرد این پروژه دارد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه شهر رویاها از طرح‌های شاخص عمرانی در اصفهان محسوب می‌شود، بیان کرد: این شهربازی مدرن در فضایی به مساحت 170 هزار متر مربع در کمربندی شرقی اصفهان در حال ساخت است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: امیدواریم با وارد شدن کامل تجهیزات این شهر بازی تا پایان سال به کشور، شهروندان اصفهانی در ماه های پایانی سال 91 بتوانند از جاذبه‌های تفریحی گردشگری این شهربازی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به کمبود فضاهای تفریحی در شهر اصفهان و تاکید شورای شهر در احداث هرچه سریع‌تر این مجموعه تفریحی، گفت: امکانات کامل رفاهی و تفریحی در این شهر بازی برای تمام سنین در نظر گرفته شده است.

امانت داری و اخلاق مداری