ششمین نمایشگاه اتوماسیون صنعتی و رباتیک در اصفهان گشایش یافت

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان - خبرگزاری مهر: ششمین نمایشگاه بین المللی اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق و رباتیک (IAF2011)در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نمایشگاه بین المللی اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق و رباتیک (IAF2011)عصر سه شنبه  با حضور 40 شرکت فعال در زمینه های طراحی و تولید نرم افزارها و دستگاه های مربوط به اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق و رباتیک افتتاح شد.

وارد کنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق، تولید کنندگان تابلو برق، سیستم های کنترل، CNC و PLC، پنوماتیک، دیزل ژنراتور، دست اندرکاران اجرای پروژه های صنعتی، تجهیزات آموزشی، آموزش و مشاوره نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

معرفی تولید کنندگان و ارائه دهندگان فعال اتوماسیون صنعتی و خدمات مربوط، ارتباط دانشگاه ها و مراکز پژوهشی مرتبط با صنایع، ایجاد پایگاه اطلاعاتی از متخصصین، تولید کنندگان تجهیزات و مصرف کنندگان خدمات اتوماسیون، معرفی آخرین دستاوردها و فراهم کردن شرایط افزایش سهم بخش داخلی در این صنعت از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

معرفی آخرین پیشرفتها و نوآوری‌ها در اتوماسیون صنعتی و کاربردهای آن در حوزه‌های گوناگون، اشاعه و ترویج استفاده از دستاوردهای اتوماسیون در جهت افزایش توان صنعتی کشور و شناسایی بنگاه‌های فعال در این حوزه از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان شده است.

نرم افزارها و تجهیزات ارایه شده در این نمایشگاه بیشتر در صنایع نفت و گاز، خودرو، نیروگاهی، برق، مواد غذایی، کشاورزی، فولاد و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

ششمین نمایشگاه اتوماسیون صنعتی از 27 تا 30 اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان از ساعت 15 تا 21 اماده بازدید عموم است.