بهره برداری از شش طرح عمرانی در دانشگاه صنعتی اصفهان

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیر دفتر فنی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: با حضور معاون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شش طرح عمرانی در دانشگاه صنعتی اصفهان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید فرهاد قادریان شامگاه دوشنبه در آیین رونمایی از مجموعه ورزشی صدف در دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه احداث این سالن گامی در راستای توسعه مجموعه‌های ورزشی دانشگاه و افزایش رفاه حال دانشجویان است، افزود: این طرح با زیر‌بنای یک‌هزار و 750 متر مربع در راستای ایجاد فضای مناسب برای ورزش دانشجویان دختر در محوطه خوابگاهی تاسیس شده است.

وی در ارتباط با امکانات این مجموعه ورزشی گفت: سالن بدنسازی چند‌منظوره، فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و ایروبیک از جمله سالن‌های این مجموعه ورزشی است.

مدیر دفتر فنی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اینکه هزینه تمام شده برای احداث این مجموعه 800 میلیون تومان بر‌آورد شده است، تصریح کرد: این دانشگاه در راستای تکمیل و فراهم کردن تجهیزات ورزشی این مجموعه به 200 میلیون تومان دیگر نیاز دارد.

وی همچنین در ارتباط با مجتمع آموزشی، فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: این مجموعه با عنوان مجتمع آموزشی، فرهنگی اردیبهشت احداث شده و دارای فضا‌هایی همچون رستوران اصلی، رستوران رو‌باز، سالن همایش، سالن نمایش و فضا‌های آموزشی و فرهنگی دیگر است.

قادریان ادامه داد: مجتمع آموزشی، فرهنگی اردیبهشت هفت هزار و 300 متر مربع زیر‌بنا دارد و هزینه تمام شده برای این مجموعه دو میلیارد ریال محاسبه شده است.

وی در خصوص افتتاح پارکینگ و جاده پژوهشکده فاوا در دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: این مجموعه با 700 میلیون ریال هزینه تمام شده و چهار هزار و 560 متر مربع زیر‌بنا در این دانشگاه احداث شده و با احداث این مجموعه فضای مناسب برای پارک و بهبود عبور و مرور وسایل نقلیه برای دانشکده‌های منابع طبیعی و نساجی تامین می‌شود.

مدیر دفتر فنی دانشگاه صنعتی اصفهان در خصوص احداث طرح بال D پژوهشکده فاوا تصریح کرد: این طرح در راستای تکمیل ساختمان پژوهشکده و توسعه فضا‌های کاربردی است.

وی اضافه کرد: طرح بال D با یک‌هزار و 150 متر مربع زیر‌بنا و چهار میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده است.

قادریان با اشاره به طرح حوضچه‌های هواده این دانشگاه بیان داشت: طرح حوضچه‌های هواده با هدف تامین آب مورد‌نیاز آبیاری فضای سبز دانشگاه احداث شده و 15 هزار متر مربع زیر بنا دارد.