صداي پاي جشنواره آب نزديکتر مي‏شود

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاري موج - مدير کميته اطلاع رساني و روابط عمومي اولين جشنواره ملي فيلم و عکس جلوه‏هاي آب گفت: تنها چند روز تا پايان مهلت ارسال آثار به اين جشنواره وقت باقي است.

نرگس رجايي در اين خصوص به خبرنگار موج گفت: آخرين زمان ارسال آثار به جشنواره ملي جلوه‏هاي آب، روز شنبه 31 ارديبهشت ماه مي باشد که قابل تمديد نخواهد بود.
وي با تاکيد بر اين که از کليه هنرمندان عکاس و فيلمساز دعوت مي شود تا با توجه به مهلت باقي مانده، آثار خود را جهت حضور در اين جشنواره به دبيرخانه اولين جشنواره ملي فيلم و عکس جلوه‏هاي آب واقع در خانه هنرمندان اصفهان ارسال نمايند، افزود: اطلاع رساني‏هاي لازم در مورد فراخوان و برگزاري اين جشنواره صورت گرفته و با شيوه‏هاي تبليغي متفاوت سعي در آگاهي هنرمندان عکاس و فيلمساز و بسياري از مراکز فرهنگي و هنري استان و کشور شده است.
مدير کميته اطلاع رساني و روابط عمومي اولين جشنواره ملي فيلم و عکس جلوه‏هاي آب در خصوص کيفيت و کميت آثار ارائه شده اظهار داشت: با توجه به اين که کميته در حال حاضر تمام توان خود را در بحث دريافت و نگهداري آثار متمرکز کرده، هنور نمي‏توانيم آمار دقيقي اعلام کنيم، اما اهميت و حياتي بودن آب براي هنرمندان کل کشور دليل مهمي بر استقبال بي نظير آنا در ارائه و ارسال اثار است.
رجايي خاطرنشان کرد: اولين جشنواره ملي فيلم و عکس جلوه هاي آب از روز دوشنبه 13 تير ماه لغايت روز چهارشنبه 15 تيرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.