تهیه طرحی برای حل مشکلات معارضان نقش‌جهان

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان گفت: مسئولان اداره‌کل تربیت بدنی طرحی برای حل مشکل معارضان نقش‌جهان آماده کرد‌ه‌اند که در صورت اجرای آن مشکلات معارضان به سرعت برطرف می‌شود.

رشید خدابخش در گفتگو با خبرنگار مهر در اصفهان با بیان اینکه معارضان ورزشگاه نقش‌جهان در روزهای گذشته بیش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: با توجه به اینکه تفویض مدیریت نقش‌جهان در هفته‌های گذشته به صورت جدی در دستور کار ما قرار گرفته، وضعیت معارضان این ورزشگاه نیز بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در زمینه معارضان ورزشگاه نقش‌جهان اقدامات مناسبی انجام شده و کار‌های زیربنایی و خوبی در دستور کار ما قرار دارد که هم مورد تایید کمیسیون مستندسازی هیات دولت و هم سازمان تربیت بدنی و هم استانداری اصفهان قرار گرفته است.

مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان در مورد زمان اجرایی شدن برنامه‌های اداره‌کل در مورد معارضان نقش‌جهان بیان داشت: این اقدامات باید به مرحله‌ای برسد که قابل طرح شود و در صورت اجرای آن معظلات همه معارضان ورزشگاه نقش‌جهان به سرعت حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: اجرای مصوبه مجلس در مورد اختصاص 300 هکتار زمین به ورزشگاه اهمیت بسیاری دارد اما شاید بتوانیم 350 یا 400 هکتار زمین در دهکده المپیک اصفهان در اختیار داشته باشیم و این میزان معادل زمین‌های در اختیار مجموعه ورزشی آزادی تهران است و میزان اندکی نیست.