نیروی انتظامی در حوزه بد حجابی با جدیت وارد عمل می شود.

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

 

فرمانده ناجا:

نيروي انتظامي در حوزه بدحجابي با جديت وارد عمل مي شود

تهران - فرمانده نيروي انتظامي گفت: در حوزه بد حجابي و برخورد با مزاحمين نواميس مردم، پليس با حديت وارد عمل مي شود و با متخلفان با شدت عمل بيشتري، برخورد مي كند.

سردار احمدي مقدم در حاشيه ششمين همايش تجليل از مربيان و اساتيد پليس در جمع خبرنگاران افزود: در اين خصوص روز گذشته در مجلس شوراي اسلامي حاضر شده و نگراني هاي فراكسيون روحانيون مجلس را شنيديم.

وي تاكيد كرد، برنامه ناجا در حوزه بد حجابي، پيشگيري و به صورت ارشادي است.

احمدي مقدم درباره برخورد با افرادي كه در معابر عمومي سگ همراه دارند، گفت: در صورت وجود قانون، پليس با افرادي كه سگ همراه خود در معابر و خيابان ها داشته باشند، برخورد مي كند.

فرمانده ناجا با اشاره به فصل بهار و حضور مردم در تفرجگاه ها، افزود: پليس براي ايجاد امنيت اين مراكز به صورت سختگيرانه وارد عمل خواهد شد و با برهم زنندگان نظم عمومي برخورد مي كند.

احمدي مقدم گفت: در گذشته در برخي معابر و خيابان هاي تهران، شاهد پرسه زني خودرو ها و ايجاد مزاحمت براي نواميس مردم بوديم كه با برخوردهاي صورت گرفته از سوي پليس هم اكنون مكان اين مزاحمت ها تغيير يافته است.

وي برخورد با مزاحمين نواميس مردم را از برنامه هاي جدي پليس بر شمرد و افزود: رويكرد ناجا، برخورد با بدحجابي ها و برگزار كنندگان پارتي هاي شبانه و باندهاي فساد است.

*** قول مسئولان ايران خودرو براي از رده خارج كردن خودروهاي بي كيفيت

احمدي مقدم در پاسخ به پرسش ايرنا درباره جايگزيني تاكسي هاي فرسوده با خودروي پژو روا در ناوگان حمل و نقل عمومي باوجود تاكيد ناجا بر بي كيفيت بودن اين خودرو، گفت: در نشستي كه با مسئولان ايران خودرو در ابتداي سال جاري داشتيم آنان قول مساعد دادند تا نسبت به از رده خارج كردن خودروهاي بي كيفيت اقدام كنند.

وي افزود: البته با توجه به ارزان قيمت بودن اين خودروها و جامعه هدف گسترده براي خريد اين خودروها، طبق قول مسئولان ايران خودرو، تا پايان سال جاري خودروي روا از رده خارج مي شود.

*** در برنامه چهارم توسعه به اهداف خود رسيديم

فرمانده نيروي انتظامي به شش ساله شدن برنامه چهارم توسعه اشاره كرد و گفت: ناجا در اين سال ها به پيشرفت هاي قابل ملاحظه اي در حوزه هاي مختلف رسيده است.

احمدي مقدم تصريح كرد، در حوزه آموزش در پايان برنامه پنجم به نقطه مطلوبي مي رسيم.