8 هزار واحد صنعتی در استان اصفهان فعال است.

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

استاندار اصفهان:

8 هزار واحد صنعتي در استان اصفهان فعال است

خبرگزاري فارس: استاندار اصفهان گفت: 8 هزار واحد صنعتي در استان اصفهان فعال است كه حفظ و ارتقاي اين واحدهاي توليدي در استان اصفهان اصلي‌ترين وظيفه اين مديريت است.

به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، عليرضا ذاكراصفهاني در حاشيه بازديد از پتروشيمي اصفهان با اشاره به اينكه پالايشگاه اصفهان از مجموعه‌هاي صنعتي داراي اهميت است، اظهار داشت: تامين مواد اوليه پتروشيمي از موارد قابل توجهي است كه بايد در اولويت كار قرار گرفته تا مشكلي براي اين مجموعه در خصوص تهيه و مواد اوليه ايجاد نشود.

وي با بيان اينكه مديريت استان به بخش صنعت توجه ويژه‌اي دارد، افزود: صنعت در ايجاد اشتغال پايدار و توليد ثروت ملي نقش بسيار مهمي را ايفا مي‌كند.

استاندار اصفهان تصريح كرد: 8 هزار واحد صنعتي در استان اصفهان فعال است كه حفظ و ارتقاي اين واحدهاي توليدي در استان اصفهان اصلي‌ترين وظيفه اين مديريت است.

وي خاطرنشان كرد: يكي از مشكلات مهم پتروشمي اصفهان اخذ پروانه بهره‌برداري واحدهاي توليدي است كه درخواست شده دستگاه‌هاي مربوطه براي حل اين مشكل مساعدت لازم را انجام دهند.

ذاكر اصفهاني با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر سال جهاد اقتصادي اضافه كرد: براي تحقق منويات مقام معظم رهبري ستاد هماهنگي اجرايي فرمان جهاد اقتصادي در استانداري اصفهان تشكيل شده است.

وي وظايف بخش صنعت را ويژه دانست و گفت: در اين ستاد تمام مديران كل مرتبط با بخش صنعت حضور و به صورت ويژه به مشكلات اين بخش رسيدگي مي‌كنند.

استاندار اصفهان با تاكيد به اينكه حل مشكلات بخش صنعت در دستور كار مديريت استان قرارگرفته است، گفت: بدون هيچ گونه كوتاهي به مشكلات اين بخش رسيدگي مي‌شود.

وي در ادامه به ايجاد بيش از 2 هزار فرصت شغلي پايدار در سال‌جاري اشاره كرد و بيان داشت: اين تعهد وظيفه همه دستگاه‌ها را دوچندان مي‌كند و براي رسيدن به تعداد شغل نياز به يك جهاد و عزم همگاني از تمام دستگاه‌هاي اجرايي استان هستيم.