الو فرصت / 53

ارسال در الو فرصت

aloحجم تلفن ها و نامه های مردمی به دفتر «فرصت» که اغلب حاوی درخواستهای مردم از مسؤولان و ارگان هاست رو به افزایش است واین نشان دهنده ضوررت وجود یک پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان استان است.

انعکاس این درخواستها و درد دل ها لزوماً به معنای تأیید آنها نیست و در عرف مطبوعات هم نیست که یک مطبوعه در خصوص صحت و سقم ی کادعای تلفنی تحقیق کند. بلکه مطبوعات عموماً تلفن ها و تماسهایی را که· حاوی توهین و تهمت نبوده و تنها شامل یک درخواست یا گلایه جزئی است منتشر نموده و نهادها وارگان ها هم توجیه هستند که باید پاسخ لازم را ارائه کنند.و اینک این تماسها:

چرا چراغهای پارک پیروزی خاموش است؟ سرویس بهداشتی اش هم بد است. در اصفهان هر هفته خیابانها شستشو می شود.

يك شهروند

در اداره دارایی خانم کارمندی از نجف آباد آورده اند که جای دو تا خمینی شهری کار می کند و می گوید: چرا در خمینی شهر این جوری کار می کنند؟!

امین پور

من مسیرم چهارراه دولت است. هفته ای حداقل دو بار اینجا خورده شیشه ریخته است. ما باید انا انزلنا بخوانیم تا از اینجا رد شویم. دو تا خیابان در چهارراه روبروی هم نیست! زمان چراغ قرمز هم کم است و همه برای اینکه در این مدت کوتاه مسافر سوار کنند عجله می کنند و باعث تصادف می شوند. بعد می گویند طرح اینجا خوب نیست و باید عوضش کنیم!

دریا

از ساعت 5/7 تا حالا 15 نفر پشت اتاق آقای .... (معاون شه

ردار منطقه 2) ایستاده ایم و خبری از ایشان نیست. (دوم مرداد) ايشان ساعت 5/9 رفته آبدارخانه و هنوز جواب ما را نداده است.

یک شهروند

بیخود نیست که بعضی ها از خمینی شهر می روند. من خودم حاضرم توی زینبیه اصفهان زندگی کنم اما اینجا نباشم. حقوق شوهر من ماهی 300 هزار تومان است آن وقت من چطور باید روزانه 350 تومان کرایه تاک

سی بدهم و بروم میدان امام؟ آن هم از وضعیت آشغال بردنشان از در خانه ها!!!

خانم اخوان

ما ساکن خیابان کهندژ، کوی آزادگان هستیم. ماشین های جمع آوری زباله که در این جا می

آیند یک نیسان معمولی هستند و چون ما آخر خیابان هستیم، ماشین ها وقتی به ما می رسند پر شده اند و مأموران جمع آوری زباله نمی توانند درست کیسه های زباله را به بالای ماشین پرتاب کنند و و شیرابه هایش به زمین می ریزد و بچه هایمان بعضی وقت ها که حواسمان پرت می شود، پا برهنه می روند توی کوچه و مریض می شوند.

یک شهروند

مشکل شهر ما پول و بودجه نیست. این است که مسؤولان ما چه بومی و چه غیربومی در اصفهان زندگی می کنند.

یک شهروند

چرا روز نیمه شعبان اتوبوسرانی اطلاع نداد که اتوبوس نمی آید؟ ما این قدر ماندیم توی ایستگاه و مجبور شدیم از مطب دکتر تا خانه کلی پیاده روی کنیم و ساعت 11 شب برسیم خانه. خب اگر از چند روز پیش خبر داده بودند ما یک فکری می کردیم.

خانم صادقیان

یک چراغ قرمز بگذارند تقاطع جوی گاردر و خیابان شریعتی بگذارند.

نوربخش