الو فرصت / 46

ارسال در الو فرصت

aloحجم تلفن ها و نامه های مردمی به دفتر «فرصت» که اغلب حاوی درخواستهای مردم از مسؤولان و ارگان هاست رو به افزایش است واین نشان دهنده ضوررت وجود یک پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان استان است. انعکاس این درخواستها و درد دل ها لزوماً به معنای تأیید آنها نیست و در عرف مطبوعات هم نیست که یک مطبوعه در خصوص صحت و سقم ی کادعای تلفنی تحقیق کند. بلکه  توهین و تهمت نبوده و تنها شامل یک درخواست یا گلایه جزئی است منتشر نموده و نهادها وارگان ها هم توجیه هستند که باید پاسخ لازم را ارائه کنند.و اینک این تماسها:

 

در مورد درختهای روبروی پاساژ الزهرا خیابان شریعتی جنوبی انگار شبانه اسید یا نفت ریختند پای درختها و بعد هم کندند. انگار چند تا از مغازه دارهای پاساژ اینکار را کرده اند. پیگیری کنید آیا باهاشون برخورد شده یا نه؟

سعیدی

 

اسفریز دو دستگرد یک ساعت و نیم قبل از اذان مغرب دیگر اتوبوس واحد ندارد، روزهای تعطیل هم به هیچ عنوان اتوبوس آن طرف ها نمی آید تعطیلات نوروز هم تا پنجم هیچ اتوبوسی نمی آمد. من دانشجوی پیام نور اصفهان بودم و جمعه ها مجبور بودم پیاده مسیر خانه تا دانشگاه و برگشت را طی کنم.

یک شهروند از اسفریز

 

حدود 30-40 مانع روبروی پارکینگ شهرداری مرکزی را مانع گذاشتند تا ماشینها پارک نکنند. می خواستم بدانم دلیلش چیست؟ مردم باید ماشینشان را کجا پارک کنند؟

یک شهروند

 

لطفاً با رئیس بیمه مصاحبه کنید. اصلاً بیمه نوبت نمی دهد برای هیچ مریضي ای نوبت نمی دهند. بگویند از چه مرضی خوششان می آید تا ما به آن مبتلا شویم و برایمان نوبت دهند.

کیانی

 

از زحمات شهردار محترم شهر خمینی شهر جناب آقای پورکاظم صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم که واقعاً زحمت خوبی برای آبادانی شهر کشیدند و از خداوند متعال برای ایشان سلامتی و عزت طلب می کنم و ان شاء الله امسال برای ایشان سال خوبی باشد.

یک شهروند

 

پیشنهاد می کنم که از چهارراه امام حسین تا پمپ بنزین یک ایستگاه دیگر در بلوار منتظری درست کنند. بیشترین فعالیت مردم در این محدوده است.

خانم دیباجی

 

در مورد قمه زنی می گویند باید کار فرهنگی شود. ولی ما که چیزی ندیدیدم شاید خیلی طول بکشد ولی باید شروعی داشته باشد. نظرات کسانی که بیرون خمینی شهر کار می کنند را در این مورد بنویسید.

 

چقدر بدهیم از دهات ما هم بنویسید؟! (آدریان) از این هرستان که بغل ماست هی می نویسید!

یک شهروند از آدریان

 

فروشندگان بلیط از رُند بودن قیمت بلیط سوء استفاده می کنند. مثلاً وقتی 500 تومان می دهیم، 8 تا بلیط می دهند و 20 تومان بقیه را نمی دهند و اگر بگوییم بد خلقی می کنند.

غفاریان

 

از نیروی انتظامی و کلانتری شماره 13 برای تأمین امنیت محله وازیچه متشکریم.

همیاران شورای اسلامی وازیچه

 

برخی از کتابخانه های سطح شهر برای استفاده از سالن مطالعه، افراد را مجبور می کند که عضو کتابخانه شوند. ظاهراً علتش هم این است که تعداد عضوهای کتابخانه شان را بالا ببرند. پیگیری کنید.

 

در خیابان کهندژ و دانشگاه صنعتی چند وانت میوه فروش می ایستند که تا به حال باعث چندین تصادف شده است. قبل از آن در آن طرف مرز اصفهان یک تماس گرفتم با شهرداری اصفهان و آنجا سریعاً وانتی ها را به سمت خمینی شهر راندند. چندین مرتبه به شهرداری خمینی شهر مراجعه کردم ولی تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده اند.

محمود حاجی حیدری

 

در مورد نان باید بگویم که هم قیمتش زیاد شده است و هم وزنش کم شده.

علوی

 

ما یک سری زمین قراردادی از شهرداری داریم که مال آموزش و پرورش است. ما الان این زمین ها را ساختمان کرده ایم و نشسته ایم و حالا سند می خواهیم ولی بدون سند نمی توانیم وام مسکن مهر را بگیریم. شهرداری می گوید بروید به آموزش و پرورش بگویید. فرمانداری هم می گوید از شهرداری شکایت کنید.

یک شهروند از خیابان جانبازان