الو فرصت شماره 42

ارسال در الو فرصت

aloحجم تلفن ها و نامه های مردمی به دفتر «فرصت» که اغلب حاوی درخواستهای مردم از مسؤولان و ارگان هاست رو به افزایش است واین نشان دهنده ضوررت وجود یک پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان استان است.

انعکاس این درخواستها و درد دل ها لزوماً به معنای تأیید آنها نیست و در عرف مطبوعات هم نیست که یک مطبوعه در خصوص صحت و سقم ی کادعای تلفنی تحقیق کند. بلکه مطبوعات عموماً تلفن ها و تماسهایی را که· حاوی توهین و تهمت نبوده و تنها شامل یک درخواست یا گلایه جزئی است منتشر نموده و نهادها وارگان ها هم توجیه هستند که باید پاسخ لازم را ارائه کنند.و اینک این تماسها:
از فرصت تشکر ویژه دارم. می خواستم از آقای صرامی بپرسید که آیا سِده ربطی به جشنهای سَده دارد یا نه؟
داورپناه

از اختلاس معروف شهرداری چیزی وصول شد؟ با توجه به رقم بالای اختلاس و وضعیت فعلی مالی شهرداری، حتماً پیگیر این موضوع باشید. در ضمن از مصاحبه با شهردار خبری نشد. چرا؟
درباره اختلاس در شماره قبل توضيح كافي داده شد.

چرا مدیریت درمانگاه بیمه خیابان شهید صدوقی این قدر ضعیف عمل می کنند؟ چرا این همه مردم را اذیت می کنند؟ از فرماندار دولت احمدی نژاد می خواهم پیگیری کند.
یک شهروند

مگر درمانگاه بیمه اعلام نکرده که ساعت 5/7 با تماس تلفنی وقت بگیرند؟ من شنبه همین ساعت زنگ زدم ولی کسی جواب نمی داد. چرا برای مردم ارزشی قائل نیستند؟
یک شهروند

کوچه دوشنبه بازار یک طرفه است ولی ماشینها خلاف وارد می شوند و افسرهای نیروی انتظامی هم هیچ برخوردی نمی کنند. چرا؟ در ضمن وعده هایی که استاندار در سفرشان به خمینی شهر دادند چی شد؟
جعفری

بچه ام را برده بودم درمانگاه بیمه کمتر از 30 ثانیه نسخه ای را نوشت یک معاینه ساده هم نکرد. لطفاً پیگیری کنید.
یک شهروند

از شهرداری بابت لایروبی کانال هفتصد دستگاه تشکر می کنیم.
نوربخش

ما مدتی است برای گذاشتن یک ظرف جمع آوری زباله پشت مسجد امام کوچه شهید ماندگاری پیگیری کرده ایم. اینجا 3-2 تا سوپر است و نزدیک نانوایی است. بعضی از مردم رعایت نمی کنند و آشغال ها پخش می شود و از نظر بهداشت و ظاهر زشت است شهرداری برای ما کاری انجام نداده خیلی هم پیگیری کرده ایم.
کاظمی

چرا هر وقت هر مسؤول از تهران می آید می برند مسجد ملاحیدر؟ مثلاً چه اشکالی دارد مسجد جبل عاملی هم بیاورند؟ آن مسجد هم جامع هست و پر از جمعیت. نباید بین محلات فرق گذاشت مخصوصاً اینکه وقتی مسؤول به مسجد ملاحیدر می برند بیشتر مشکلات آن محل مطرح می شود.
یک شهروند

من مسؤول یک توانبخشی هستم. الان ساعت 11 روز 11/11/89 است و بچه های معلول ذهنی پشت در سینما فرهنگ معطلند. بار اولشان هم نیست.
یک شهروند

در خیابان پاسداران کوی مهستان، سگهای ولگرد خیلی زیاد هستند.
بنی هاشمی

کرایه تاکسی تلفنی ها بدجوری اضافه شده. وقتی صحبت می کنیم می گویند این تصمیم را شورای شهر گرفته. از خمینی شهر به یزدان شهر 7600 تومان گرفته در حالی که مسیر عکس را 6000 تومان داده ام.
سلطانی

نماینده درباره آمار بیکاری گفته: خمینی شهر بیشترین آمار بیکاران را در استان دارد. باید بگویم بیشترین آمار دو شغلی و سه شغلی را هم در استان دارد.
گلکار

چرا همه جا سطل بازیافت دارد ولی قائميه ندارد؟ چرا اتوبوسهای آنجا 4 تا بوده و حالا 2 تا شده؟
خانم زمانی

به همه محلات رسیدگی شده الا گاردر!
علی صالحی

چرا هر چه زنگ می زنم و مطلب می گویم، نمی نویسید؟ برای این موضوع که اسم چهارراه دولت را در برگه های اطلاع رسانی برای زباله نوشته بودند چهارراه امیرکبیر تماس گرفته بودم.


گلخانه شهرداری رو به روی پارک است و کودهاشان را آنجا می گذارند و خیلی اذیت می شویم.
نوری

در اصفهان که بودیم، موقع اذان صدای آقای مؤذن زاده اردبیلی را پخش کردند ولی در خمینی شهر صدای مؤذن خیلی بد است!
یک شهروند

ما در خیابان شهید رجایی هستیم (کوچه مالکی، بن بست یاس) سه سال است که پیگیر کارهای فاضلاب کشیدن برای کوچه هستیم ولی به نتیجه نرسیدیم و تا الان فاضلاب نداریم.
گرجی