الو فرصت / 47

ارسال در الو فرصت

aloحجم تلفن ها و نامه های مردمی به دفتر «فرصت» که اغلب حاوی درخواستهای مردم از مسؤولان و ارگان هاست رو به افزایش است واین نشان دهنده ضوررت وجود یک پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان استان است. انعکاس این درخواستها و درد دل ها لزوماً به معنای تأیید آنها نیست و در عرف مطبوعات هم نیست که یک مطبوعه در خصوص صحت و سقم ی کادعای تلفنی تحقیق کند. بلکه مطبوعات عموماً تلفن ها و تماسهایی را که· حاوی توهین و تهمت نبوده و تنها شامل یک درخواست یا گلایه جزئی است منتشر نموده و نهادها وارگان ها هم توجیه هستند که باید پاسخ لازم را ارائه کنند.و اینک این تماسها:

4 روز است زنگ می زنم اداره پست به شماره : 3512700 ولی به هیچ عنوان پاسخگو نیستند هیچ کس گوشی را برنمی دارد.

یک شهروند

 

سنگ فرش های پیاده روهای خیابان بوعلی خراب شده است و بعضی وقت ها پای آدم گیر می کند. ممکن است دردسر ساز بشود. لطفاً تعمیر شود

نوربخش

 

آیا امور مالی مدارس هیأت امنایی بررسی می شود یا نه؟ چون مبالغ سنگینی می گیرند ولی بازرسی نمی شوند خصوصاً دبیرستان [...] که 60 میلیونی که از مجموع بچه ها گرفته معلوم نیست چه کار کرده؟!

صرامی

 

تعریض خیابان های اطراف میدان امام طلبمان؛ حداقل جهت بندی شان را درست کنید. در مورد مخابرات هم بارها زنگ زده ام ولی شما در مورد مشکلاتش پیگیری نکرده اید.

پیمانی

 

آیا شرعاً و وجداناً تعزیه بر پا نمودن در شب و در هر ماه تا ساعت 1 بعد از نیمه شب با بلندگوی قوی همراه با سر و صدای زیاد و آن هم در کوچه اصلی که باعث سد معبر می شود و خلاصه ساعت ها نظم یک محل بزرگ مثل خوزان را به هم ریختن جایز است؟ و آیا ائمه اطهار (ع) به این امر راضی هستند؟ و آیا این حق الناس نیست و آیا این اعمال به این شکل ثواب دارد و از روحانیون محترم می خواهم این مسائل را برای مردم توضیح دهند و روشنگری و فرهنگسازی نمایند و این مسئله شهری هم هست که شما عزیزان در نشریه فرصت و در فرصت آنلاین باید فرهنگسازی کنید و مشکلات از این قبیل را در شهر بر طرف نمایید.

امامی