معاون رییس جمهور و مطالبات خمینی شهری ها

ارسال در بازتاب ها

سفر قریب الوقوع ریس جمهور روحانی به استان اصفهان و سلطانی فر سفیر وی به شهرستان خمینی شهر بار دیگر نظرها را به مطالبات متعدد شهرستان که حل آنها نگاه کشوری می طلبد، جلب کرده است. عوارض آلایندگی، مطالبات میلیاردی شهرداری از دانشگاه صنعتی، تکمیل طرح های نیمه تمام بیمارستان منظریه، جاده کمربندی جدید، ساخت فرهنگسرای امیر کبیر، شهرک گلخانه ای کرتمان، پرداخت طلب های مردم منظریه توسط مسکن و شهرسازی، پیگیری اجرایی شدن توافقنامه با مسکن و شهر سازی در مورد زمین های لادر و دوشاخ از جمله این مطالبات معوق می باشد.


تشکیل گروه کاوش علمی در مورد تونل کهندژ و دایر کردن اداره میراث فرهنگی به جای نمایندگی میراث در شهری که صدها اثر تاریخی در خود دارد از دیگر مطالبات مردم خمینی شهر است که از اتفاق در حوزه کاری سلطانی فر می باشد و شخصا می تواند به آن رسیدگی نماید.


حجم عظیم مطالبات و مزمن شدن برآورده شدن آنها و تجارب سفرهای قبلی مسوولانی در این سطح به شهرستان این نکته را یادآور می کند که لازم است مدیران و مسوولان شهرستانی در دیدار با ایشان با صدای واحدی حرف بزنند و زمان و مکان را مدیریت کنند تا به دور از تشریفات و تعارفات وقت گیر و سخنرانی های پراکنده، سفیر رییس جمهور روحانی پرونده مشخصی از مطالبات مردم شهرستان خمینی شهر برای گزارش به هیت دولت و پیگیریه ای بعدی داشته باشد.