«شهادت تاریخ» بر، حق خواهی خمینی شهر

ارسال در موسیقی

آهنگ «شهادت تاریخ» با صدای محمد حسین رضایی و شعر میلاد حبیبی به همت کنگره سرداران و 2300 شهید شهرستان خمینی شهر و کانون هنرهای نمایشی مساجد ساخته شد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، خرداد ماه سال جاری فراخوان شعری از طرف کنگره سرداران و 2300 شهید خمینی شهر با محوریت خمینی شهر ، مشاهیر، شهدا و شخصیت های برجسته شهرستان اعلام گردید که بنا بود بعد از داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه کنگره، شعر منتخب آهنگ گذاری شده و به صورت ترانه یا سرود اجرا شود.


 محمدی در اینباره در گفتگویی با خبرنگار فرصت گفت: در راستای ساخت آهنگ خمینی شهر آهنگی به همت بچه های کانون هنرهای نمایشی مساجد و با انتخاب شعری از میلاد حبیبی که از شعرهای ارسال شده به دبیرخانه کنگره بود، ساخته شده است که کل تولید کار در حدود یک ماه به طول انجامید البته بیشتر زحمات بر دوش کانون مساجد بود و کنگره بیشتر به صورت معنوی سعی بر حمایت هنرمندان این پرژه داشت.


وی در ادامه افزود: البته ما همچنان پیگیر ساخت آهنگ خمینی شهر هستیم و انشااله به زودی بعد از تکمیل آثار ارسالی به کنگره و داوری آثار آهنگ خمینی شهر را خواهیم ساخت.
محمد جواد حاجیان، مسئول کانون هنرهای نمایشی مساجد نیز در گفتگو با خبرنگار فرصت گفت: متاسفانه تفکری در شهر بود که ما در خمینی شهر توانایی ساخت آهنگ را نداریم و بهتر است کار به صورت غیر بومی تولید شود. هدف ما از تولید این آهنگ این بود که بگوییم ما در خمینی شهر ظرفیت های زیادی داریم و می توانیم اثر بومی تولید کنیم. به نظر من این کار تلنگر خوبی برای مسئولان است که هنرمندان شهرمان را بیشتر باور کنند.


محمد حسین رضایی خواننده نوجوان خمینی شهری قبلا نیز با خواندن نماهنگ " شبچراغ" بر قاب شبکه دو سیما خوش درخشیده است.
گفتنی است آهنگ " شهادت تاریخ" با صدای محمد حسین رضایی و شعر میلاد حبیبی و آهنگسازی و تنظیم پیمان فروتن در راهپیمایی 22 بهمن به صورت زنده اجرا و رونمایی می شود همچنین در برنامه صفیران شهدای مدارس از طرف کنگره شهدا به اجرا در خواهد آمد.