جشنواره فیلم کوتاه فرصتی برای انعکاس فعالیتهای خیرین خمینی شهری

ارسال در هنر های تجسمی

نخستین جشنواره فیلم کوتاه خیرین سلامت استان اصفهان 26 لغایت 28 اردیبهشت ماه 1397 در استان اصفهان برگزار خواهد شد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان در گفت€وگو با خبرنگار فارس این خبر را اعلام کرد وگفت:معرفی و حمایت از فیلم€سازان کشور، بازتاب و توسعه کارهای صورت گرفته توسط خیرین در عرصه وقف و سلامت جهت ارائه الگوی مناسب و انعکاس فعالیت€Œها با نگاهی هنرمندانه توسط فیلم€سازان در حوزه سلامت ازاهداف برگزاری این جشنواره است.
سید حسین رضازاده افزود: جشنواره در بخش اصلی در سه حوزه مستند، داستانی و فیلم€Œنامه و در بخش مردمی فیلم€هایی است که با توجه به موضوعات عنوان شده در فراخوان توسط مردم با موبایل و دوربین€های خانگی در قالب 180 ثانیه ارائه می€شود.

وی در ادامه تأکید کرد: شرکت کلیه فیلم€سازان و عکاسان، نهادها، سازمانهای دولتی و غیردولتی آزاد بلامانع بوده و آخرین مهلت ارسال آثار نیز 15 بهمن 1396 است.
وی با اشاره به موضوعات جشنواره فیلم کوتاه خیرین سلامت استان اصفهان بیان کرد: معرفی افراد نیکوکار، آثار وقف شده و ترویج فرهنگ نیکوکاری در عرصه سلامت، برقراری و تحکیم احساس مسؤولیت و همدردی نسبت به همنوعان، قرآن و عترت با محوریت تبیین تعالیم اجتماعی و سیره ائمه اطهار(ع) در زمینه انفاق در حوزه سلامت از موضوعات جشنواره هستند.
رضازاده در پایان تصریح کرد: علاقه€مندان می€توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، ساختمان بعثت، طبقه دوم، مجمع خیرین سلامت استان اصفهان یا به آدرس پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.
گفتنی است برگزاری جشنواره مذکورفرصت مناسبی است تا هنرمندان شهرمان هنرخود رابه کار گیرند تا مجموعه فعالیت های درحال انجام خیران درخمینی شهررادربیمارستان ساعی،مرکز درمانی تحقیقاتی حضرت رسول(ص)وخیریه فرزانگان به نمایش بگذارند.