نمایشگاه عکس نگاه انفرادی گشایش یافت

ارسال در هنر های تجسمی

مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس گروهی از عکاسان جوان خمینی شهر با عنوان «نگاه انفرادی» با حضورراعی فرماندار و کیانی رئیس شورای شهر و جمعی از علاقه مندان در خانه تاریخی مجیر برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، دراین نمایشگاه که با همکاری سازمان رفاهی تفریحی خمینی شهر، خیریه سرای سالمندان فرزانگان، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وبا هزینه شخصی عکاسان و با نمایشگاه گردانی میلاد نعلبندیان برگزار شده آثار 21 هنرمند عکاس در قالب 33 عکس در معرض دید شهروندان قرار داده شده است.

photo 2017 09 03 10 05 33
سرپرست فرمانداری خمینی شهر در این مراسم با بیان این که برگزاری این گونه نمایشگاه ها می تواند به ارتقای استعداد های عکاسی در سطح شهرستان کمک کند، هنرمندان را یاری رسان به مسئولین دانست و افزود: یقینا برای توسعه و پیشرفت کشور نیازمند به ثبت وقایع هستیم و این عکاسان هستند که از دریچه دوربین خود می توانند واقعیت های جامعه امروزی را ثبت کنند. یک عکاس می تواند تاریخ آفرین باشد و هنرمند عکاس در زمینه های مختلف می تواند به توسعه پایدار کمک کند. مجتبی راعی همچنین در کنار برگزاری چنین نمایشگاه هایی استفاده از تجربیات هنرمندان پیش کسوت را از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی لازم دانست. وی یکی از بزرگترین محدودیت های شهرستان در این خصوص را نبود جایگاه و مکان مناسب برگزاری نمایشگاه عنوان کرد و با اشاره به وجود مراکزی مانند خانه هنرمندان آن را برای شهرستان ناکافی دانست و ابراز امیدواری کرد که در شورای شهر پنجم، تدبیری برای این موضوع اندیشیده شود.
گفتنی است نمایشگاه مذکور تا پنجشنبه از ساعت 16 تا 20پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود و کلیه درآمدهای حاصل از فروش این آثار هنری صرف انجام امور خیریه می شود.