محمد حسین دهقانیان به پرسش مهر رییس جمهور پاسخ داد

ارسال در هنر های تجسمی

در آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره هنری عکس رشد محمد حسین دهقانیان به عنوان نفر برگزیده بخش دانش آموزی معرفی شد.
به گزارش خبرنگار فرصت، این آیین 10 آبان ماه با معرفی برگزیدگان خود و اهداء جوایز به نفرات برتر در تالار ایران فرهنگستان هنر به کار خود پایان داد.
«آموزش و پرورش»، «ایران، سرزمین پرگهر» و «دولت و ملت، همدلی و هم‌‌زبانی» عنوان سه گرایشی بوده که شرکت‌ کنندگان در گروه سنی بزرگ‌ سال می‌توانستند آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند. همچنین «پرسش مهر 94 رییس جمهور» نیز به عنوان موضوع دانش‌آموزی انتخاب شده‌ بوده است.
به گزارش خبرنگار فرصت به نقل از خبرگزاری آنا، تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در دو گروه سنی بزرگسال و دانش‌آموزی 15318 عکس بود که از این بین 11137 عکس در گروه بزرگسال و 4181 عکس در گروه دانش‌آموزی بود. از میان عکس‌های ارسال شده به دبیرخانه تعداد 4760 عکس با موضوع «آموزش و پرورش»، 5130 عکس با موضوع «ایران، سرزمین پرگهر» و 1247 عکس نیز با موضوع «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» و «پرسش مهر 94 رییس جمهور » را شامل می‌شد.
در بخش دانش آموزی، عکس‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار بودند و بنا بر نظر هیئت داوران پنج اثر برگزیده با جوایز برابر (طبق فراخوان) و نیز دو عکس به عنوان عکس ویژه برگزیده شدند که از این بین محمد حسین دهقانیان از خمینی شهر، مریم اسماعیل زاده از ارومیه، مهتاب شورورزی از نیشابور، علی کریمی‌زاده از اردکان و زینب ایرانی از قم به عنوان پنج برگزیده این بخش اعلام شدند.