بیش از 50 هزار نفر پای سفره ولیمه نشستند

ارسال در سینما و تئاتر

Screenshot-6

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، از این نمایش در مدت 50 روز بیش از 50 هزارنفر بازدید کردند. به گفته کارگردان ولیمه به جز همشهریان تماشاگرانی نیز از دیگر نقاط کشور به صورت تلفنی بلیط تهیه کرده و به تماشای ولیمه می آمدند.


عمادی افزود: مشاورین این اثر شاد و انتقادی دکتر محمود عزیزی، دکتر یداله آقا عباسی و دکتر محمدحسین ناصربخت بوده و طراحی حرکات فرم توسط اصغر فریدی ماسوله و آهنگسازی به وسیله مجتبی صادقی و کامبیز جهانبخش انجام شده است. ضمن اینکه استاد زاون قوکاسیان راهنمایی گروه را به عهده داشته است. وی گفت: گروه هنری آیینه خمینی شهر بیش از 60 میلیون تومان هزینه تولید این اثر که 8 بازیگر اصلی از جمله هادی کیانی، مصطفی بهشتی، حسینعلی کریمی و ... و همچنین بیش از 20 بازیگر فرم داشت، نموده است. بازیگر نقش خاله خانم ادامه داد: هر شب حدود 900 نفر تماشاگر این نمایش بودند و در بعضی از شب ها به خاطر استقبال ویژه مردم نمایش دو بار روی صحنه می رفت.

Screenshot-8
گفتنی است در حاشیه اجرای این نمایش توسط گروه آیینه از استاد حسن عظیمی پیشکسوت نمایش های رو حوضی کشور تجلیل به عمل آمد و یک لوح نفیس اثر دست قلم زنان و خاتم کاران خمینی شهر به وی اهدا شد. دکتر محمدحسین ناصربخت دارای دکترای پژوهش و هنر و محقق، منتقد، بازیگر و نویسنده نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.

لازم به ذکر است که درآمد اولین اجرای این نمایش در جهت حمایت از کودکان بی سرپرست غزه به آنان هدیه گردید.

از افتخارات این گروه نمایشی در سال 1392 نمایش ششمین نمایش خاله خانوم به نام «کی به کیه؟!» در شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی سنتی در تماشاخانه سنگلج تهران می باشد.