پیش‌تولید تله‌فیلم ‌«بوی خوش یار» ‌در ‌‌ خمینی‌ شهر ‌آغاز شد‌

ارسال در سینما و تئاتر

به گزارش فرصت آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، پیش€Œتولید تله€Œفیلم €ŒÂ«بوی خوش یار» €Œبه نویسندگی و کارگردانی هادی رحیمی€Œخواص و تهیه€Œکنندگی داریوش باباییان برای ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) در ماه محرم در محله اندان €Œآغاز شد.
از بازیگرانی که تا€Œکنون حضورشان در این تله€Œفیلم €Œقطعی شده €Œمی€Œتوان €Œاز بابک انصاری€Œ، کیمیا باباییان €Œو علیرضا شیخ€Œالاسلام نام برد.


فیلم روایتگر داستان پیرمردی است که تمام عمرش را برای امام حسین (ع) در هیات€Œهای عزاداری خدمت کرده و مورد احترام و اعتماد همه اهالی روستاست ناگهان متوجه می€Œشود محرم سال آینده را نخواهد دید که این باعث اتفافاتی در طول فیلم می€Œشود€Œ.€Œ


از €Œدیگر عواملی که تا€Œکنون حضورشان قطعی شده €Œمی€Œتوان €Œبه€Œ شهاب کازرونی به عنوان برنامه€Œریز، €Œدستیار تهیه €Œمحسن گورگور€Œ، مدیر تولید علی جعفری، جانشین تولید مجتبی محمدی، طراح گریم رضا سعیدی و دستیار کارگردان علی رضا رحمتی نام برد. طبق برنامه€Œریزی€Œهای انجام شده قرار است این تله فیلم مناسبتی هفته آینده رسما کلید زده شود.


هادی رحیمی پیش از این کارگردانی تله فیلم€Œهای €Œحج پاکان€Œ، خواستن€Œ، نان شب€Œ، کلاه تو کلاه€Œ و مستند عزای عشق را بر€Œعهده داشت است€Œ.