ده هزار خمینی شهری در سینما فرهنگ به تماشای «محمد رسول اله» نشستند

ارسال در سینما و تئاتر

ده هزار نفر خمینی شهری در سینما فرهنگ به تماشای فیلم «محمد رسول اله (ص)» نشستند. مسوول سینما فرهنگ ضمن اعلام این خبر به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: این فیلم از 18 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور به روی پرده سینما فرهنگ رفت و تا 15 آذر روی این پرده باقی ماند. علیرضا توکلی با تاکید بر اینکه در طول دو ماه محرم و صفر به جز فیلم محمد رسول اله (ص) هیچ فیلمی به روی پرده نبردیم، افزود: استقبال مردم خمینی شهر از این فیلم بسیار خوب بود و اگرچه از محل فروش بلیط ها چیزی عاید سینما نشد اما این فیلم فاخر و ارزشمند باعث پویایی هر چه بیشتر سینما فرهنگ شد. وی در رابطه با میزان استقبال مردم گفت: در طول دو هفته اول نمایش فیلم، در سالن جا کم می آوردیم. مسوول سینما با اشاره به اینکه نمی توانستیم قیمت را خیلی بالا بگیریم و بلیط های تمام بهایمان 4500 تومان بود، گفت: به کارکنان بیش از 12 نهاد از جمله آموزش و پرورش، مجتمع فولاد، سپاه، بازنشستگان، دارندگان کارت های کارگری و...بلیط نیم بها فروختیم.


توکلی در پاسخ این سوال که آیا اینکه مشکل دار بودن سیستم صوتی سینما فرهنگ موجب ایجاد اختلال در پخش این فیلم شده، صحت دارد، گفت: در طول پنج روز اول نمایش فیلم این مشکل را داشتیم اما با مراجعه به تهران مشکل حل شد به علاوه اینکه چند میلیون تومان هم برای تقویت سیستم صوتی مان هزینه کردیم. مسوول سینما فرهنگ اضافه کرد: وقتی برای برطرف نمودن اختلال در صدا به تهران مراجعه نمودم متوجه شدم که این مشکل در 40 سینمای دیگر کشور هم به وجود آمده و ربطی به دستگاه های ما نداشته است.


وی از به روی پرده بردن سه فیلم شاهزاده روم، مبارزان کوچک و ماه مینا ویژه مدارس و در نوبت صبح در چند روزه اخیر خبر داد و اضافه کرد: بعد از پایان ماه صفر دو فیلم لوک خوش شانس و خواب تلخ را در نوبت بعدازظهر به روی پرده خواهیم برد.


گفتنی است فیلم محمد رسول اله(ص) ساخته مجید مجیدی و دربرگیرنده 12 سال اول زندگی پیامبر اکرم (ص) از پنجم شهریور به روی پرده سینماهای کشور رفت و با استقبالی بی نظیر
روبه رو شد. در ساخت این فیلم از عوامل خارجی و در سطح سینمای روز جهان استفاده شده است.


فیلم محمد در تهران در ۴۰ سالن سینما به نمایش در آمد و با فروش ۱۷۰ میلیونی روز اول اکران خود در سینماهای تهران بالاترین میزان فروش برای افتتاحیه یک فیلم سینمایی در ایران را رقم زد.