دیدار خیرین با مسئولان و حل مشکلات بیمارستان ساعی

ارسال در صنعت و عمران

جلسه ای با حضور مسئولان و خیرین بیمارستان ساز برای حل مشکلات و معضلاتی که درسر راه تکمیل این طرح وجود دارد در بیمارستان ساعی برگزار گردید.


ناظر پروژه: طرحی که باید تا کنون 70 درصد پیشرفت داشته باشد تنها30درصد پیشرفت فیزیکی داشته است
ناظر پروژه دراین جلسه گفت: با توجه به پتانسیل بالقوه ، توان و مدیریت بالای خیرین در این طرح باید تا کنون شاهد پیشرفت 70 درصدی آن باشیم در حالی که تاکنون فقط 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم.


مهندس طالبی در ادامه افزود: باتوجه به تراکم وجمعیت پذیری زیادی که در شهرستان وجود دارد و نیاز آن برای زیر ساخت های پزشکی درمانی،35 هزارمترمربع زیر بنا برای این مرکز در نظر گرفته شده که شامل فضاهای پزشکی و حتی پارکینگ می باشد.


مشاور طراح: امتیاز ویژه این بیمارستان طراحی باند هلی کوپتر اورژانس بر روی سقف نهم می باشد

مهندس گلشنی گفت: شروع این طرح تخصصی از سال 92 صورت گرفته که در غالب دو ساختمان طراحی شده است. ساختمان اصلی آن شامل درمانگاه تخصصی، اورژانس، دیالیز و ... و بخش تکمیلی آن شامل موتورخانه، داروخانه، کافی شاپ و ...می باشد که دارای 8 سقف و یک سقف میانی و در مجموع 9 سقف را شامل می شود.


فرماندار: تا کنون 17 میلیارد تومان برای این طرح توسط خیرین هزینه شده است. فرماندار گفت: شهرستان دارای ویژگی های خاص خود می باشد که حضور خیرین فعال یکی از امتیازات این شهرستان محسوب می شود.

photo 2016 06 11 08 57 10
رضوانی در ادامه افزود: با همت خیرین شهرستان، این بیمارستان که تمامی هزینه های آن را خیرین به عهده گرفته اند، تا کنون پیشرفت خوبی داشته و امید است با ارائه تسهیلات ،همیاری وتایید نقشه ها که توسط مسئولان انجام می شود شاهد افتتاح آن در آینده ای نزدیک باشیم.


معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: بیمارستان ساعی در زمره 10 بیمارستان بزرگ کشور


معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با پشتوانه مالی خوب، این طرح به 10 بیمارستان بزرگ کشور وهمچنین سومین بیمارستان بزرگ استان بدل خواهد شد.
یوسفی در ادامه افزود: امید است این بیمارستان در آینده ای بسیار نزدیک افتتاح شود تا ظرفیت بالای آن بتواند به دیگر بیماران شهرستانهای مجاور و هم از لحاظ اقتصادی به این شهر کمک شایان توجه ای کرده باشد.


وی گفت:با مکاتباتی که با وزارت خانه خواهیم داشت در تلاش هستیم تا مرحله اخذ و تایید مجوز نقشه هارابه عهده استان بگذارند و این مشکل از سر راه برای ادامه کار برداشته شود.
معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: بر اساس نظر خیرین پس ازاتمام کار، بیمارستان تحویل دولت داده می شود تا برای تجهیزات و تامین نیرو پیش بینی های لازم صورت پذیرد. برای این کار به 700 الی 800 نیرونیاز است که ما برای این مسئله پیش بینی های لازم را انجام خواهیم داد.


معاون استاندار: مرکز اهدای خون در شهرستان پدیده ای بسیارخوب است
معاون استاندار دراین جلسه گفت: در شهرستان شاهد فعالیت های بسیار خوبی همانند احداث مرکز اهدا خون هستیم که یک فعالیت انسان دوستانه به حساب می آید و یک فعالیت فرهنگی هم محسوب می شود.


سیستانی گفت: در این شهرستان خیرین بسیار فعال هستند ودرتمامی زمینه ها شاهد فعالیت های خوبی از آنها هستیم، همانند مرکز پزشکی پروفسورریحان میردامادی که در زمینه پزشکی کمک های بسیاری به بیمارا ن کرده است ویا مجموعه سالمندان که در حال احداث با تکنولوژی ها و شیوه های نوین است که امیدواریم درآینده نزدیک شاهد افتتاح این مجوعه باشیم.


ریاست بیمارستان میلاد: بیمارستان فاز به فاز افتتاح شود
ریاست بیمارستان میلاد در این جلسه گفت: باوجود مشکلات زیاد ولی پیگیری هایی که خیرین در این زمینه داشته اند تا کنون کار تا این مرحله پیشرفته است که امیدواریم با کمک همین خیرین بتوانیم تا پایان سال جاری شاهد افتتاح اورژانس آن باشیم.


کندری در این جلسه گفت: از مسئولین درخواست داریم تا با دادن مجوزکمک کنند کار تاسیسات و نمای ساختمان را شروع کنیم چون با شروع نمای ساختمان می توانیم شاهد کمکهای بیشتری باشیم. وی گفت: از مسئولین درخواست داریم تا وام واعتبارات دولتی با بهره کم برای ادامه کاربه ما ارائه دهند.

 photo 2016 06 11 08 57 54

شهردار: با پیگیری های لازم مجوز لازم را در جهت ارتفاع سازی کنیم
شهردار در این جلسه گفت: بحث صدور مجوز را که در موضوع ارتفاع محدودیت داشت حل کردیم. حاج حیدری در ادامه افزود: تا کنون با شورای شهر در کنار خیرین بوده ایم وهرکجا نیاز باشد کمک های لازم رابه آنان ارائه خواهیم داد.


معاون درمان اصفهان: افتتاح مرکز عمل جراحی قلب باز برای اولین بار
معاون درمان اصفهان گفت: در این مرکز شاهد افتتاح عمل جراحی قلب باز خواهیم بودکه این کاربعد از استان دراین شهرستان برای اولین بار صورت خواهد پذیرفت.
دکتر طلوعی در ادامه افزود:امیدواریم در شهرستان خمینی شهر شاهد برپایی بیمارستانی بزرگ و مجهز در قالب تمامی امکانات پزشکی و درمانی در خور شان و جایگاه مردم شهید پرور این شهرستان باشیم.