هشتمين همايش ملي مهندسي مكانيك

ارسال در صنعت و عمران

هشتمين همايش ملي مهندسي مكانيك با حضورصاحبنظران، انديشمندان و محققان در تالار همايش هاي شهيد آوينی دانشگاه آزاد اسلامی خمينی شهر برگزار مي شود.
به گزارش فرصت آنلاین به نقل از روابط عمومی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خمينی شهر با اعلام این خبرگفت: بيش از 4000 نفر دانشجو در رشته های فنی و مهندسی در اين دانشگاه مشغول به تحصيل هستند كه نيمي از آنها در رشته مهندسي مكانيك تا مقطع دكتری تخصصي مي باشند.


افتخاري با بيان اينكه تا كنون چند همايش مكانيك برگزار شده و تجربيات خوبي در اين زمينه وجود دارد، افزود: هشتمين همايش ملي مهندسي مكانيك با محورهاي الاستيسيته شكل دهي فلزات، كنترل، رباتيك و مكاترونيك، مكانيك شكست و آسيب، ديناميك، بيومكانيك، هوافضا، ساخت و توليد، مدل سازی و بهينه سازی سيستم ها، نانو مكانيك، مكانيك سيالات، انرژی و علوم حرارتی، صنعت فولاد و خودرو، احتراق محيط زيست و پژوهش هاي نوين در مهندسی، پنجم و ششم اسفندماه سال جاری در دانشگاه برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند مقالات خود را تا 10 بهمن ماه به دبيرخانه همايش به نشانی www.iaukhsh.ac.ir ارسال نمايند. گفتني است مقالات برگزيده شده در فصلنامه علمي، پژوهشي مهندسي مكانيك جامدات چاپ خواهد شد.