احداث پل‌های غیرهمسطح کمربندی جدید متوقف نمی ماند

ارسال در صنعت و عمران

معاون عمرانی استانداری اصفهان روز گذشته از چند طرح عمرانی شهرستان خمینی شهر با همراهی سرپرست فرمانداری، شهرداران خمینی شهر، درچه، اصغرآباد وکوشک، رییس شورای شهر خمینی شهر و برخی از اعضای شورا و دیگر مسئولان محلی بازدید کرد. به گزارش فرصت آنلاین، افتتاح طرح آزادسازی و عملیات اجرایی بلوار شهدا، پل بحران شهر دُرچه، خط گاز روستای تیرانچی، طرح سیتی سنتر شهر کوشک، ورودی شمالی شهر اصغرآباد، وزرشگاه شهدا و فرهنگسرای شهرداری شهر اصغرآباد و جاده کمربندی جدید از جمله طرح هایی بود که مورد بازدید وی در شهرهای خمینی شهر،درچه، کوشک، اصغرآباد و روستاهای تیرانچی و قلعه امیریه قرارگرفت.

photo 2017 07 25 10 07 47
محمدعلی طرفه در بازدید از طرح های عمرانی شهر درچه گفت: با استفاده از اعتبارات دولتی استان و تملک دارایی شهرستان طرح های در حال انجام تا 2 ماه آینده افتتاح خواهد شد. وی در رابطه با تکمیل کمربندی جدید و مسایل پیش آمده اظهار داشت: به هیچ وجه نباید عملیات اجرای طرح مذکور تعطیل شود و مشکل خاصی در مقابل اجرای آن وجود ندارد. طرفه در این رابطه به جلسه مشترک با حضور مسئولان شهرستان خمینی €Œشهر، گروه مهندسی 40 صاحب€ الزمان(عج) و اداره کل راه و شهرسازی استان اشاره کرد و افزود: موضوع این جلسه رفع اختلاف بر سر آزادسازی بخشی از اراضی حاشیه جاده جدید کمربندی خمینی€شهر و مجاور با پادگان شهید مؤذنی به مساحت حدود یک و نیم هکتار بود.

photo 2017 07 25 10 08 01
معاون عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا کلیه حقوق مجموعه سپاه حفظ و هرچه سریع تر احداث پل€ های غیرهمسطح اتصال جاده قدیم به جاده جدید نیز تکمیل شود.

photo 2017 07 25 10 07 39
معاون عمرانی استانداری اصفهان در شهرخمینی شهر ازمنطقه گردشگری چشمه لادر، شهرک منظریه، خیابان مرکزی، خیابان شهید صدوقی، عصارخانه، خانه سالمندان و منطقه گردشگری بام سبز بازدید کرد.

وی با اشاره به وجود بیش از 650 هکتار بافت فرسوده مصوب و 350 هکتار بافت ناکارآمد در خمینی شهردر باره خیابان مرکزی گفت: با تملک اراضی خیابان مرکزی بلواری به عرض 36 متر احداث خواهد شد که زمینه ساز توسعه و عمران بافت ناکارآمد در این منطقه خواهد بود.

 افتتاح جایگاه سوخت گاز منطقه جوی آباد که با هزینه ای بالغ بر 35میلیارد ریال و با مشارکت شرکت پخش فرآورده های نفتیا حداث شده است از دیگر بر نامه های سفرمعاون عمرانی استانداری اصفهان به شهرستان بود.

عکاس: سعید بیگی