دفاع استاندار از عملکرد فرمانداری خمینی شهر در ماجرای «صدرا زاهدی پور»

ارسال در بهداشت

استاندار اصفهان گفت:اگر تیمی از تهران برای بررسی جریان بیمارستان اشرفی اعزام شود تنها اذعان خواهند کرد که فرماندار خمینی€Œشهر با عملکرد بسیار مناسب تمام اقدامات لازم را قبلابه انجام رسانده است.
به گزارش فرصت آنلاین خبرنگار مهر، رسول زرگرپور شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در ارتباط با حادثه پیش آمده در بیمارستان خمینی€Œشهر و انعکاس خبر اعزام تیمی برای بررسی موضوع توسط وزیر بهداشت اظهار داشت: پیش از اینکه این حادثه در سطح ملی و حتی استانی مطرح شود در خود شهرستان خمینی شهر مورد پیگیری جدی قرار گرفته است.
وی افزود: فرماندار خمینی€Œشهر پس از اطلاع از این رخداد برخورد جدی با کادر پزشکی و عوامل مقصر در این قضیه انجام داده و از خانواده کودک نیز دلجویی به عمل آمده است.
استاندار اصفهان درباره برخورد با متخلفان این قضیه ابراز داشت: برخورد با متخلفان بر اساس ضوابط نظام پزشکی خواهد بود اما مهم این است که پیش از طرح این مسئله در رسانه€Œها و مطرح شدن آن در سطح ملی، فرماندار پس از اطلاع از مسئله در کمترین زمان ممکن بهترین عملکرد را هم در زمینه برخورد با متخلفان، دلجویی از خانواده کودک کرده است و همچنین گزارش برای برخوردهای لازم توسط نظام پزشکی نیز تهیه شده است.
وی با بیان اینکه این مسئله یک هفته پیش اتفاق افتاده است، درباره اعزام تیمی از سوی وزیر بهداشت برای بررسی حادثه تصریح کرد: به هر حال اگر تیمی نیز از تهران اعزام شود تنها بر این امر اذعان خواهد کرد که فرماندار خمینی€Œشهر با عملکرد بسیار مناسب تمام اقدامات لازم را پیش از این، به انجام رسانده است.
به گزارش مهر، هفته پیش کودکی ۵ ساله خوزستانی ساکن خمینی€Œشهر به علت بریدگی زیر چانه به همراه مادر خود به بیمارستان اشرفی مراجعه کرد اما پس از درمان لازم، به علت همراه نداشتن هزینه درمان، بخیه€Œهای این کودک به دستور پزشک و توسط پرستار باز می€Œشود.