بیمارستان منظریه را تجهیز می کنیم

ارسال در بهداشت

 18 bahman

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساعتی پیش وارد خمینی شهر شد و از دو بیمارستان در حال ساخت شهر بازدید کرد. به گزارش فرصت آنلاین، به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت خمینی شهر سید حسن قاضی €Œزاده هاشمی هنگام بازدید از بیمارستان منظریه با بیان اینکه تکمیل و تحویل بیمارستان منظریه در تعهدات وزارت راه و شهرسازی است، اظهار داشت: تجهیز این بیمارستان بر عهده ما قرار دارد و پس از تحویل، آن را تجهیز می €Œکنیم.وی با اشاره به اینکه نمی توانم درباره تأمین نیروی انسانی این بیمارستان تعهدی بدهم، بیان کرد: تأمین نیروی انسانی این بیمارستان در تعهد دستگاه€Œهای مدیریتی دیگر است.هاشمی خاطرنشان کرد: تلاش می کنم از طریق وزارت راه و شهرسازی بودجه 14 میلیارد تومانی مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان هرچه سریعتر تأمین شود.

18 bahman1

وزیر بهداشت که نماینده وریس شبکه بهداشت خمینی شهر وجمعی از مسولین وی را همراهی می کردنددر بازدید از بیمارستان ساعی که خیران خمینی شهری در حال ساخت آن هستند، پس از شنیدن سخنان خیرین اظهار داشت: از اینکه خیران شهرستان خمینی €Œشهر به کمک دولت و وزارت بهداشت آمده اندخوشحال هستم و درخواست €Œهای شما رادر مورد مالکیت ودریافت تسهیلات در دستور کار دولت قرار خواهم داد.

گفتنی است بیمارستان ساعی در 8 طبقه توسط خیران شهرستان خمینی €Œشهر در حال ساخت می باشد و تا کنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

Â