احداث یک ساختمان 3 طبقه در طول 6 ماه

ارسال در بهداشت

 مسوول اجرای این طرح به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: تا کنون 700 میلیون تومان برای این ساختمان که در 3 طبقه همراه با 4 واحد تجاری ساخته شده هزینه کرده ایم و به محضی که شبکه بهداشت و درمان شهرستان به تعهد خود نسبت به پرداخت 250 میلیون تومان عمل نماید ساختمان افتتاح و بهداری آغاز به کار خواهد کرد. حسین رضایی افزود: کل این 700 میلیون تومان را مردم پرداخت کرده اند. به عنوان مثال 70 میلیون تومان از آن را خیّر استانی خانم کلباسی تقبل کرده و یکی از هم محلی ها نیز 100 میلیون تومان یک جا پرداخته است. وی در اینباره افزود: این شخص قصد داشت پول خود را در جای دیگری صرف نماید اما با اطلاع از احداث این ساختمان و ضرورت وجود آن برای پیشرفت بهداشت و فرهنگ جامعه ترجیح داد این مبلغ را در این راه هزینه کند. رضایی در ادامه یکی از عوامل موفقیت و به سرانجام رسیدن این طرح بزرگ در طول 6 ماه را صرفه جویی عنوان کرد و گفت: همه کارگران ساختمان از هم محلی های خودمان بودند که با دستمزدی کم اینجا زحمت می کشیدند. علاوه بر این ما با رایزنی با افراد مختلف هزینه ها را پایین آوردیم به عنوان مثال هزینه نصب پکیج همه جا 24 میلیون است که ما با 16 میلیون تومان تمام کردیم و یا اینکه برای کف سازی محوطه بهداری 150 میلیون برآورد هزینه شده بود که ما این کار را تنها با صرف 32 میلیون تومان انجام دادیم.


بر اساس همین گزارش طبقه همکف این ساختمان در اختیار بهداری قرار خواهد گرفت و باقی اتاق ها این طبقه به پزشکان متخصص اجاره داده خواهد شد. واحد های تجاری نیز آماده واگذاری می باشد. همچنین طبقه دوم که به صورت سالن اجتماعات احداث شده به کارگاه ها و کلاس های مشاوره اختصاص خواهد یافت و طبقه سوم در اختیار مجمع خیرین سلامت محله آدریان قرار خواهد گرفت.


حسین رضایی در رابطه با تجهیز این مجموعه بهداشتی درمانی گفت: تامین تجهیزات را شبکه بهداشت و درمان شهرستان تقبل کرده و تا کنون یک یونیت دندانپزشکی به مرکز آورده است. پارتیشن بندی ها را هم خودمان انجام داده ایم.


گفتنی است ساختمان قدیمی بهداری حضرت قائم (عج) و شهدای آدریان سال 90 با هدف بهسازی تخریب شد، مراحل ابتدایی کار پیش رفت و بعد از مدتی به حال خود رها و تبدیل به زباله دانی و نخاله دانی شد اما خرداد ماه امسال حسین رضایی یکی از اهالی محل با مجوز شبکه بهداشت و درمان کمر همت بست و ظرف 6 ماه این زمین را تبدیل به ساختمانی مستحکم و به روز نمود.