چند خبر فرهنگی، آموزشی

ارسال در بهداشت

به گزارش روابط عمومی این اداره، کلاس ها شامل آموزش قرآن، پرورش قارچ و گل های زینتی، گیاهان دارویی، سفال گری و گل های کریستال، خیاطی، تابلو فرش و طراحی، نقاشی و خوشنویسی، آموزش دف و سنتور و نی و سه تار، آموزش شطرنج و ژیمناستیک و تکواندو و شنا، کار با رایانه و نصب ویندوز و فتو شاپ و کلاس های خلاقیت و کاردستی می باشد.

 

- برگزاری دوره‌های هفت ماهه دفاتر سینمای جوان استان اصفهان بنا براعلام این دفتر در اصفهان دوره ها شامل دروس عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدا، تصویربرداری، کارگاه فیلمسازی داستانی، کارگاه مستند سازی، کارگاه فیلم تجربه گرا خواهد بود و دفتر خمینی شهر یکی از چهار دفتر فعال دراین زمینه ها خواهد بود.

 

- برگزاري کارگاه آموزشي راهکارهاي مقابله با اعتياد ومعضلات خانوادگی به گزارش روابط عمومی کمیته امداد این دوره هاباهمکاری اداره آموزش وپرورش ونیروی انتظامی ‎شهرستان برگزار شده است.

 

- نشست طلاب و استادان حوزه علمیه فاطمیه اندآن و امام جمعه خمینی شهر با موضوع اخلاق حسینی به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، حوزه علمیه مذکور همچنین دهه اول ماه محرم هر شب بانوان را به مجلس عزاداری امام حسین (ع) شامل سخنرانی و مداحی دعوت می کرد. این مرکز علمی فعال که مراسم عزاداری هر شبش با استقبال خوب بانوان روبرو شد، روز هفتم محرم نیز برای چهارمین سال اقدام به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی نمود که حدود 2 هزار نفر در آن شرکت کردند.‎‎