افزایش تخت های بیمارستانی خمینی شهر به 266 تخت

ارسال در بهداشت

رییس شبکه بهداشت و درمان از گشایش بیمارستان منظریه تا پایان تیرماه خبر داد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، دکتر باقری با بیان اینکه بیمارستان در حال حاضر تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان است، افزود: آماده سازی 4 واحد آزمایشگاه، سیستم اینترانت داخلی بیمارستان، شستشوی ملحفه و لباس و همچنین آشپزخانه با شبکه بهداشت شهرستان است که همگی در دست انجام می باشد.
وی اضافه کرد: با راه اندازی این بیمارستان بخش های مختلف بیمارستان های شهیداشرفی و ساعی به جز اورژانس ها به بیمارستان منظریه منتقل خواهد شد.
متولی بهداشت و درمان شهرستان که در جمع خبرنگاران سخن می گفت از ادامه فعالیت اتاق عمل بیمارستان شهیداشرفی به عنوان اتاق عمل اورژانس خبر داد و افزود: بخش دیالیز بیمارستان ساعی به بخش های سی سی یو و پست سی سی یو همین بیمارستان انتقال می یابد و به زودی با همکاری خیریه بقیت اله و دانشگاه علوم پزشکی توسعه خواهد یافت.

به گفته دکتر باقری با افزایش تخت های بخش دیالیز به 35 تخت نیاز شهرستان تا 30 سال آینده پوشش داده می شود.  تعدادی از تخت های دیالیز را وزارت بهداشت و درمان  و تعدادی را خیریه بقیت الهتامین خواهد کرد .

دکتر باقری با بیان اینکه در حال حاضر 100 تخت بیمارستانی داریم از افزوده شدن 166 تخت دیگر با راه اندازی بیمارستان منظریه خبر داد و گفت: به زودی تعداد تخت های بیمارستانی شهرستان به 266 تخت افزایش خواهد یافت.
وی که در نشست خبری انجمن خیریه بقیت اله که به مناسبت هفته سلامت برگزار شده بود، سخن می گفت، تعداد تخت های بیمارستانی خمینی شهر را در سال 1404، 590 تخت پیش بینی کرد و گفت: با احتساب 300 تخت بیمارستان ساعی، خیریه درمانی تحقیقاتی رسول اکرم (ص) و همچنین بیمارستان جدید التاسیس دیگری در صورت صدور مجوز تعداد تخت های بیمارستانی به 590 تخت افزایش یافته و کاربری استانی پیدا خواهد کرد.