ثبت 6 احیای موفق توسط فوریت‌های پزشکی خمینی‌شهر

ارسال در بهداشت

مسوول امور پایگاه€Œهای فوریت€Œهای پزشکی شهرستان خمینی€Œشهر با اشاره به انجام 3 هزار و 156 ماموریت توسط کارکنان اورژانس 115 این شهرستان در پاییز امسال، گفت: در این مدت، 6 احیای موفق به نام تکنسین€Œهای فوریت€Œهای پزشکی خمینی€Œشهر به ثبت رسید.


به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت€Œهای پزشکی استان اصفهان، مسعود پیرحاجی اظهار کرد: در سه ماهه سوم امسال، تعداد 53 هزار و 742 تماس با اتاق فرمان 115 خمینی€Œشهر برقرار شد که از این تعداد تماس، تکنسین€Œهای فوریت€Œهای پزشکی این شهرستان به 3 هزار و 156 ماموریت شامل یک€Œهزار و 836 ماموریت غیرتصادفی و یک€Œهزار و 320 ماموریت تصادفی اعزام شدند.


وی تعداد حوادث ویژه این شهرستان را 55 مورد در پاییز امسال اعلام کرد و افزود: در این مدت، 21 مورد مسمومیت با منوکسیدکربن به اتاق فرمان 115 خمینی€Œشهر گزارش شد که این تعداد، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 30 درصد کاهش داشته است.
مسوول امور پایگاه€Œهای فوریت€Œهای پزشکی شهرستان خمینی€Œشهر تصریح کرد: در پاییز امسال، 6 احیای موفق و یک مورد کمک به زایمان زن باردار در منزل توسط اورژانس پیش€Œبیمارستانی خمینی شهر انجام شد.


پیرحاجی خاطرنشان کرد: استقرار موتورلانس در نماز جمعه هر هفته خمینی€Œشهر، استقرار واحدهای امدادی در روزهای بازگشایی مدارس و کنگره بزرگداشت شهدا به مدت 10 شب، شرکت در مانور آموزشی برخورد با مصدوم پرتوی و شیمیایی و مانور امدادرسانی به زائران حسینی در مرز مهران از جمله اقدامات اورژانس 115 خمینی€Œشهر در این مدت بود.
وی یادآور شد: فوریت€Œهای پزشکی شهرستان خمینی€Œشهر با برخورداری از 6 پایگاه اورژانس پیش€Œبیمارستانی و 45 نیرو به صورت شبانه€Œروزی در حال ارائه خدمات اورژانسی به شهروندان است.