دیدار مدیرکل غله استان اصفهان با فرماندار شهرستان خمینی شهر

ارسال در بهداشت

مدیر کل شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه ده استان اصفهان با سفر به شهرستان خمینی شهر با فرماندار شهرستان دیدار کرد.
به گزارش فرصت آنلاین به نقل از روابط عمومی فزمانداری بمنظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه تولید و توزیع آرد شهرستان ، مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان در دفتر فرماندار حاظروبا وی دیدار و گفتگو کرد.
فرماندار شهرستان دراین دیدار با تاکید بر استاندارد سازی آرد تولیدی گفت : بکارگیری تجهیزات و دستگاههای پیشرفته و همچنین استفاده از گندم با کیفیت می تواند در بهبود وضعیت موجود تاثیر گذار باشد.
رضوانی بابیان اینکه باید از هدر رفت آرد و نان بعنوان سرمایه ملی جلوگیری شود اظهار داشت : دولت یارانه بسیار بالایی به آرد مصرفی نانوایان اختصاص می دهد و لازم است در جهت مصرف اصولی آن نظارت بیشتر و مستمر بر سیستم توزیع و مصرف آرد صورت پذیردتا مشکلات آرد ونان شهرستان به حداقل ممکن برسد .
مدیر کل شرکت غله وخدمات بازرگانی استان اصفهان هم در این دیدار ضمن اعلام وضعیت مطلوب آرد شهرستان خمینی شهر خاطر نشان ساخت : در بازدیدها گروهی متشکل از ادارات استاندارد ، شبکه بهداشت ، صنعت معدن و تجارت و بازرسین شرکت غله از میزان گلوتن گندم ، سبوس آرد تولیدی و دیگرموارد نمونه برداری میکنند و خوشبختانه تاکنون مشکل حادی در کارخانه آرد ملاحظه نشده است.