مناطق غربی اصفهان از جمله خمینی شهر فردا برفی و بارانی می شود

ارسال در حوادث

سرپرست پیش €Œبینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: به دنبال ورود سامانه€Œ ای ناپایدار، فردا شاهد بارش برف و باران در مناطق غربی اصفهان خواهیم بود.
 به گزارش فر صت  آنلاین حسن خدابخش در گفت€Œوگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تحلیل نقشه €Œهای هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتا پایدار از اوایل هفته تا پایان امروز خواهد بود.

وی بیان داشت: پس از آن با عبور سامانه ای ناپایدار شاهد افزایش ابر و وزش باد و بارش برف و باران به ویژه در مناطق غربی استان در روز دوشنبه خواهیم بود.

سرپرست پیش €Œبینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت.

وی اعلام کرد: بر اساس نقشه €Œهای هواشناسی از اواخر امروز تا روز سه شنبه شاهد ورود جوی ناپایدار بر روی هوای اصفهان خواهیم بود.

خدابخش گفت: از این رو در نواحی غربی از بعدازظهر امروز افزایش ابر و برای فردا افزایش ابر و بارش €Œهای برف و باران در بیشتر مناطق استان به خصوص نواحی غربی و جنوبی استان پیش €Œبینی می€Œ شود.

وی اضافه کرد: روز سه شنبه مه صبحگاهی در اكثر نقاط استان و ادامه بارش €Œهای برف و باران به خصوص در نواحی غربی شمال شرقی دور از انتظار نیست.

سرپرست پیش €Œبینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: هوای شهرستان €Œهای اصفهان، خمینی €Œشهر، فلاورجان، نجف €Œآباد، تیران، دهق و علویجه فردا قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، به تدریج ابری و بارش باران و برف و وزش باد همراه است.

وی هوای این شهرستان€Œ ها را روز سه شنبه قسمتی ابری با مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و بارش پراكنده در اواخر وقت اعلام کرد.