بازداشت متهمان تجاوز گروهي در كاشمر / متهمان 13 نفر يا 50 نفر؟!

ارسال در حوادث

amiri-moghadam

ماجراي تجاوز گروهي دو ماه پيش در روستاي شهر كاشمر به خبر اول رسانه ها تبديل شده است. فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي در اين باره اعلام كرد: متهمان تجاوز گروهي به يك زن در كاشمر دستگير شده اند.

سردار بهمن اميري‌مقدم در گفت‌وگو با فارس در مشهد اظهار داشت: حدود ساعت 20 پنجم ارديبهشت ‌ماه سال جاري حادثه تجاوز گروهي به يك زن در روستاي قوژد در خروجي شهر كاشمر كنار جاده روستاي قوژ‌د رخ داده بود كه بر اساس اظهارات قرباني پرونده، وي با ضرب و جرح مورد تعرض قرار گرفت.

فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي ادامه داد: بنا به اظهارات اين زن وي با فردي در حال صحبت كردن بوده كه ناگهان دو موتورسوار به آنان حمله كرده و با ضرب و جرح و تهديد چاقو، اين خانم را به يك باغ برده و وي را مورد تعرض قرار دادند.

وي افزود: اين زن مدعي بود كه 13 نفر وي را در باغ مورد تعرض قرار دادند. اميري‌مقدم خاطرنشان كرد: اين ماموران 13 متهم اين پرونده كه داراي سابقه كيفري موثر هستند را با هويت مشخص دستگير و بعد از بازجويي و اخذ اعتراف به مراجع قضايي تحويل دادند.

فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي تاكيد كرد: فقر فرهنگي و نبود تعهد ديني را از عوامل مهم بروز بزه‌هاي اجتماعي دانست.

وي اظهار داشت : بحث برخورد با جرايم خشن از اولويت‌هاي دادگستري خراسان رضوي است كه بايد علل و عوامل شناسايي شود.

فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي اظهار داشت: امروز در جامعه امنيت زنان بسيار قوي‌تر از جامعه غرب و ما امن‌ترين وضعيت را دنيا داريم ولي با اين با اينكه افرادي فاسد كار خلاف شرع انجام دهند منافاتي ندارد كه در اين موارد به سرعت پيگيري مي‌شود.

در همين حال برخي سايتهاي خبري از جمله خبرآنلاين از دست داشتن حدود 50 نفر در اين تجاوز گروهي خبر داده اند!