حادثه مرگبار در انبار آهن آلات

ارسال در حوادث

کارگر یک انبار آهن آلات، ظهر امروز در حین کار با جرثقیل ثابت دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد. مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی خمینی شهر در اینباره به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: این کارگر 40 ساله که در انبار آهن آلاتی در بلوار الغدیر مشغول کار با جرثقیل ثابت بود بر اثر برخورد آهن های پشت سرش به زمین خورد و پس از گرفتار شدن میان قطعات آهن در دم جان داد. کاظمی افزود: این حادثه ساعت 12:57 توسط فوریت های پزشکی 115 شهرستان به اطلاع ما رسید و در واقع ماموران آتشنشانی خمینی شهر به عنوان نیروی کمکی به یاری آتش نشانان درچه شتافته و با حضور در صحنه این حادثه مرگبار بدن این کارگر را از زیر آهن آلات بیرون آوردند. وی اضافه کرد: ماموران اورژانس بلافاصله مرگ وی را اعلام کردند.

در حادثه دیگری که بعدازظهر پنجشنبه 16 آذرماه اتفاق افتاد، ده ماشین اطفاییه از خمینی شهر، درچه و اصفهان به مدت پنج ساعت مشغول خاموش کردن آتش شعله وری بودند که به جان یک انبار ضایعات لاستیک افتاده بود. مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی خمینی شهر در اینباره نیز گفت: این رخداد ساعت 2 بعدازظهر به اطلاع ما رسید اما هفت دستگاه اطفاییه آتشنشانی خمینی شهر به تنهایی قادر به خاموش کردن این آتش نبود و در ادامه کار، یک ماشین اطفاییه از درچه و دو ماشین اطفاییه از اصفهان نیز به یاری ما شتافتند تا این آتش سرکش پس از پنج ساعت فروبنشیند.
کاظمی افزود: خوشبختانه آتش به واحدهای مجاور سرایت نکرد و هیچ تلفاتی نیز در بر نداشت اما دود غلیظ ناشی از سوختن لاستیک ها، خاک اره ها و صندوق های چوبی آسمان شهر را سیاه کرد.