توقيف برنج هاي قاچاق در خميني شهر

ارسال در حوادث

فرمانده انتظامي شهرستان "خميني شهر" از توقيف دو دستگاه کاميون كشنده حامل 46 تن برنج خارجي قاچاق به ارزش دو ميليارد و 300 ميليون ريال خبر داد.
به گزارش فرصت آنلاین سرهنگ "خسرو احمدي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: ماموران يگان امداد شهرستان "خميني شهر" در راستاي مقابله با ورود کالاي قاچاق و بر خورد با قاچاقچيان كالا طرح ايست و بازرسي خودروهاي عبوري به اين شهرستان را به مرحله اجرا درآوردند كه به دو دستگاه كاميون كشنده مشكوك و آنها را متوقف كردند.
وي ادامه داد:پس از هماهنگي با مقام قضائي از اين دو خودرو بازرسي به عمل آمد كه چهار هزار و 600 كيسه 10 كيلويي برنج خارجي قاچاق فاقد هر گونه مدارك مثبته گمركي كشف شد.
سرهنگ احمدي ارزش اين محموله را دو ميليارد و 300 ميليون ريال دانست و اعلام كرد: در مجموع 46 تن برنج خارجي كشف‌، دو دستگاه كاميون كشنده توقيف و سه متهم دستگير كه تحويل مراجع قضائي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر در پايان از شهروندان خواست :در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق سامانه تلفني فوريت هاي پليسي 110 به اطلاع پليس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانوني صورت پذيرد