آب وهوای خمینی شهر وشهرهای استان درسیزده بدر94

ارسال در حوادث

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در سیزدهم فروردین ماه امسال ( سیزده بدر) پیش بینی شده که ۲۱ شهرستان اصفهان با وزش باد همراه باشد.
نوید حاج بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شهرستان های داران، فريدونشهر، چادگان، خوانسار، ميمه، گلپايگان و بويين€Œمياندشت احتمال بارش پراکنده در سیزده بدر پیش بینی شده است.
وی اعلام کرد: در این شهرستان ها هوا در روز سیزدهم فروردین قسمتی ابری همراه با افزايش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراكنده پیش بینی شده است.
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این در حالی که در شهرستان€Œهای اصفهان، خمينی شهر، فلاورجان، نجف€Œآباد، تيران، دهق و علويجه ، كاشان و آران و بيدگل در این روز هوای صاف تا قسمتی ابری گاهی افزايش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.

وی گفت: در شهرستان های مباركه، شهرضا، دهاقان، زرين€Œشهر، نايين، ورزنه، شرق اصفهان، خوروبيابانك، چوپانان، سمیرم، اردستان و نطنز نیز هوای اصفهان روز سیزدهم فروردین کمی ابری، تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می€Œشود.
حاج بابایی خاطرنشان کرد: بررسی نقشه€Œهای هواشناسی بيانگر خروج تدريجی سامانه ناپايدار طی روز سه€Œشنبه از استان است.
وی گفت: پس از آن موج ناپايداری از بعدازظهر چهارشنبه تا اوايل روز پنج€Œشنبه برخی مناطق به€Œويژه غرب، شمال€Œغرب مركز و شرق استان را در برمی گيرد.
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز هوای صاف تا قسمتی ابري گاهی وزش بادشديد پیش بینی شده است، افزود: روز چهارشنبه هوای استان كمی ابری، گاهی وزش باد شديد در بعدازظهر افزايش ابر بارش پراكنده و احتمال رعد و برق گزارش شده است.
وی گفت: دما در ۲۴ ساعت آينده ۵-۳ درجه كاهش خواهد داشت.

 جدول پیش بینی وضعیت آب و هوای شهر اصفهان
دما پیش بینی زمان پیش بینی وضعیت باد سرعت وزش باد جهت باد
17° Light rain showers چهارشنبه ۱۳:۳۰ نسیم ملایم 2m/s جنوب شرقی
16° بارانی چهارشنبه ۱۹:۳۰ نسیم ملایم 2m/s شمال-شمال شرقی
9° صاف پنجشنبه ۰۱:۳۰ نسیم ملایم 2m/s شمال
5° صاف پنجشنبه ۰۷:۳۰ نسیم ملایم 2m/s غرب-شمال غربی
17° نیمه ابری پنجشنبه ۱۳:۳۰ باد خفیف 1m/s شمال-شمال غربی
16° صاف پنجشنبه ۱۹:۳۰ نسیم ملایم 2m/s شرق
10° نیمه ابری جمعه ۰۱:۳۰ نسیم ملایم 2m/s غرب-جنوب غربی
6° صاف جمعه ۰۷:۳۰ نسیم ملایم 2m/s غرب
15° صاف جمعه ۱۰:۳۰ نسیم ملایم 2m/s غرب
22° صاف جمعه ۱۶:۳۰ باد خفیف 1m/s شرق-شمال شرقی