وقوع تصادف مرگبار در بلوار آزادگان

ارسال در حوادث

بلوار آزادگان عصر پنجشنبه باز هم شاهد تصادفی مرگبار بود که یک نفر را به کام مرگ فرستاد و 7 نفر را روانه بیمارستان کرد. یکی از مسئولان فوریت های پزشکی خمینی شهر دراینباره به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: پنج مصدوم به بیمارستان شهید اشرفی و دو مصدوم به یکی از بیمارستان های اصفهان منتقل شدند. پیرحاجی در رابطه با وضعیت مصدومان گفت: یکی از مصدومان به بیمارستان آیت اله کاشانی منتقل شده، یکی در بیمارستان شهید اشرفی تحت عمل جراحی قرار گرفته و بقیه مرخص شده اند. 

مسئول روابط عمومی سازمان آتشنشانی خمینی شهر نیز دراینباره به فرصت آنلاین گفت: حادثه برخورد شدید اتوبوس در حال حرکت با پژوی متوقف شده در حاشیه بلوار آزادگان بعد از امامزاده سیدمحمد (ع) ساعت 7:24 روز 22 تیرماه به اطلاع ما رسید و نیروهای آتشنشانی بلافاصله در صحنه حاضر شدند.

 photo 2017 07 15 11 50 42
کاظمی افزود: به جز راننده خودوری سواری که ظاهرا برای انجام کاری پیاده شده بود هر 8 سرنشین که همگی اعضای یک خانواده افغانستانی به نام "حسینی" بودند دچار صدمه شدند. یکی از سرنشینان به نام غلام حسینی در دم جان داد و هفت سرنشین دیگر روانه بیمارستان شدند.
وی علت برخورد شدید اتوبوس با خودروی سواری را لغزندگی جاده بر اثر بارندگی جزیی اعلام کرد که همان زمان رخ داده بود.

به گفته پیرحاجی عصر همان روز بلوار الغدیر نیز شاهد تصادفی مرگبار بود که به علت برخورد یک موتور با یک عابر پیاده و یک خودروی سواری رخ داد و موجب فوت راکب موتورسیکلت شد.