ساخت مستند زندگی شهید آیت‌الله اشرفی‌ در کرمانشاه آغاز شد

ارسال در در شهر

یک کارگردان کرمانشاهی گفت: ساخت فیلم مستند زندگی شهید آیت€Œ الله اشرفی€Œ برای پخش در شبکه افق آغاز شد. به گزارش فرصت آنلاین، از حجت €Œالاسلام یزدان پرونده در گفت€Œگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: فیلم مستند زندگی شهید آیت €Œالله اشرفی€ در حال ساخت است و ضبط سکانس €Œهای این مستند از ماه آینده آغاز می شود

وی با اشاره به اینکه این مستند برای پخش در شبکه افق ساخته می€ Œشود، ادامه داد: در حال حاضر مراحل تحقیق و پژوهش مستند انجام می €Œشود و من نویسنده، کارگردان و محقق این اثر هستم.

این کارگردان کرمانشاهی از همکاری اصغر لایی در ساخت و تدوین این مستند خبر داد و افزود: تا 10 روز آینده در کرمانشاه به جمع €Œآوری فیلم و آرشیو مربوط به این شخصیت اثرگذار در تاریخ انقلاب می€Œ پردازیم.

وی با انتقاد از صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به€Œ دلیل عدم همکاری در ارائه آرشیو تصریح کرد: مسئولان شبکه زاگرس کم€Œترین همکاری را با ما در ساخت این فیلم داشتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای ضبط سکانس€Œ های مربوط به زندگی شهید آیت €Œالله اشرفی€Œ به شهرهای تهران، اصفهان و خمینی€ Œشهر سفر می €Œکنیم و به ابعاد زندگی وی در این شهرها می€Œ پردازیم.

گفتنی است، شهید آیت €Œالله اشرفی€Œ امام جمعه کرمانشاه بوده که در سال €Œهای دفاع مقدس با پوشیدن لباس بسیجی و رفتن به جبهه €Œها نقش مهمی در روحیه€ Œبخشی به رزمندگان ایفا کرده است.

وی سرانجام با اقدام تروریستی منافقین در مسجد جامع شهر کرمانشاه به شهادت رسید.