مهد کودک فرهنگ ما نیست

ارسال در در شهر

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین آیت الله حاج شیخ عباس رحیمی در خطبه های این هفته با تبریک روز ارتش به فرازی از سخنان امام علی(ع) در نهج البلاغه در نامه به مالک اشتر اشاره کرد وگفت: جامعه بدون نیروهای مسلح دوام نمی آورد و ادامه پیدا نمی کند. نظام اسلامی مانند سایر نظامها دارای ارتش است. وقتی می خواستند ارتش را منحل کنند، امام راحل(ره) مخالفت کرد. در هشت سال دفاع مقدس و سالهای بعد دیدیم که چه ارتش و چه سپاه چگونه کشور را بیمه کردند. این نیروها از بین مردم و همیشه در کنار مردم بودند. امروز ارتش قدرتمندی داریم و هیچ دشمنی حتی خیال تجاوز به کشور اسلامی را هم نمی کند.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به هفته معرفی مشاغل دو نکته را گوشزد کرد و گفت: وزارت علوم هر ساله اشتباهی را تکرار می کند و آن اینکه به هر رشته ای مجوز انتخاب می دهد بدون اینکه ببیند آیا این رشته در کشور ما به درد می خورد یا نه؟ چرا به رشته ای اجازه انتخاب می دهید که کاربردی ندارد و فقط چهار سال از عمر جوان را تلف می کند؟ ایبنگونه رشته ها را حذف کنید.
امام جمعه خمینی شهر در پایان ضمن تشکر از میثم متقیان معلول ورزشکار شهر گفت: اين وزنه بردار جوان توانست با ثبت رکورد 175 کيلوگرم عنوان نخست سنگين وزن را کسب کند و در مسابقات جهانی به مدال طلا دست یابد. این موفقیت را به وی و همشهریان بالاخص جامعه ورزشی تبریک می گوییم.