انتقاد يك شهروند از عملکرد یکی از نمایندگی های ایران خودرو
یکی از شهروندان به نام محمد قلی هلیلی با مراجعه به خبرنگار فرصت از عملكرد يكي از نمايندگي هاي ايران خودرو به شدت گلايه كرد. وي گفت: دو ماه پیش با طی مراحل اداری و پرداخت وجوه نقد و چک های لازم، پس از بیست روز خودرو پژویش را از یکی از نمایندگی های ایران خودرو واقع در خیابان امیرکبیر تحویل گرفته است.
اما از آنجا که پس از گذشت 40 روز هنوز موفق به دریافت پلاک خودروی از این نمایندگی نشده، اتومبیلش را به اجبار در منزل پارک کرده و پیگیری های مکررش همچنان بی پاسخ مانده است.
هفته گذشته مسوولان این نمایندگی در پاسخ به پیگیری خبرنگار فرصت، علت این ماجرا را ایجاد مشکل در سایت اینترنتی ثبت پلاک مطرح کردند و قرار شد تا 48 ساعت بعد به مشکل این شهروند رسیدگی گردد اما همچنان خبری نیست.
امید است با انعکاس این خبر مسوولین مربوطه با نظارت و بررسی بیشتری از بروز این مشکلات برای مردم توسط شرکت های خدماتی جلوگیری کنند.