www.sede.ir

ارسال در در شهر

 

sedeir"جمعی از جوانان سده گرد هم آمده ایم تا برای یک لحظه هم که شده سده را فریاد بزنیم..."

 

به نظرت حرف کی درسته؟... همسایه ی کوچه بغلی یا بقال سر کوچه یا همکارات؟ به نظرت کی می تونه موثق تر از همه خبرها را بهت بده و برای هر خبرش یک عالمه سند و مدرک داشته باشه؟ دوست داری واقعیت یک قضیه را بدونی یا توی یک کلاغ چل کلاغ ها گم بشی و آخرش هم نفهمی چی به چیه؟

امروز میخوام سایتی را بهتون معرفی کنم که همون اول کار یه قلم از نوشته هاشون را خوندی. این جوونها دوست دارند بگویند سده هست پس ما هم هستیم و این می شود که می روند سراغ خبرهای مهم شهر و آنها را با ما درمیان می گذارند.

کافی است بعد از کانکت شدن گوگل را باز کنی و بنویسی " وبسایت تخصصی خمینی شهر" آن وقت صفحه ی اصلی برایت باز می شود. تا الان آخرین به روز رسانی دوشنبه 24 مرداد است و این نشان می دهد که این سایت حسابی به روز است. این نوشته مربوط به غلامحسین براهنی است و موضوعش معرفی مشاهیر خمینی شهر. از موضوعات دیگر این وبسایت مشکلات و معضلات شهر، اطلاعیه ها و اخبار، تاریخچه وموقعیت و.... است. شما می توانید وضعیت آب و هوای خمینی شهر را نیز در کنار این صفحه مشاهده کنید.

این وبسایت اخبار جامعی راجع به حوادث تلخ اخیر خمینی شهر و صدور احکام و... دارد. شما می توانید اسامی نفرات برتر کنکور در سایت سازمان سنجش را هم پیدا کنید. خیال نکنید این سایت پر از خبرهای تلخ و کمرشکن است. ما حتی نخبه و مشاهير هم داریم که متاسفانه همیشه مهجور خواهند ماند ... چرا؟

خلاصه امروز فقط خواستم بگویم به این سایت سری بزن و خودت کمر شایعه را بشکن و شهرت را باور کن. اینجا شهر من است خمینی شهر.

www.sede.ir