وضعيت دوشنبه بازار پس از اجراي طرح ممنوعيت ورود موتورسيكلت و خودرو

ارسال در در شهر

2shanbeبا اعتراضي كه بازاريان و مردم نسبت به وضعيت بازار از نظر رفت و آمد موتورسيكلت و خودروها، سرقت و... طي ماه هاي اخير داشتند، تصميماتي اتخاذ شد كه طي آن نيروهاي انتظامي به همراه نگهبانان دوشنبه بازار از تردد موتورسيكلتها و ماشين ها در روزهاي هفته بخصوص دوشنبه جلوگيري كردند، و به اذعان بازاريان و مردم، آرامش خوبي در پي اين طرح ايجاد شده است.

 

اين مطلب را فرمانده انتظامي شهرستان در جلسه هماهنگي بازاريان با مسئولين شهرستان بيان كرد و افزود: ‌ما براي تردد ماشين هايي كه مخصوص حمل بار هستند، ساعات خاصي را تعيين كرديم و براي ساكنين دوشنبه بازار هم كارت رفت وآمد داده ايم كه چه زمانهايي مي توانند تردد كنند. هيات امناي دوشنبه بازار هم قرار است براي وروديها ميله هايي نصب و نگهبان محله بگذارد.

در اين جلسه فرماندار ضمن تشكر از اقدامات امسال شهرداري و نيروي انتظامي در جهت برگزاري آرام جشن هاي عيد شعبان تأكيد كرد كه اقداماتي كه در دوشنبه بازار انجام شده قابل تقدير است و ما بايد بتوانيم كاري انجام دهيم تا اين بازار بتواند آوازه خوبي براي شهرمان شود. حقيقي افزود: ساماندهي بازار بايد همه جانبه باشد. بخصوص در مورد دزدي ها و تصادفات كه شهرداري و نيروي انتظامي بايد در اين موارد با هم همكاري كنند كه تأكيد مي كنم ارتقاء بازار و شهر درهمين نكات است. هیأت امناء بازار هم باید محکم به میدان بیایند و با ارگان های شهر همکاری کنند.

شهردار خميني شهر هم در اين جلسه با اظهار اميدواري نسبت به مؤثر بودن اين طرح گفت: كار به صورت كلي تثبيت شده، يك بازديد ميداني هم داشتيم و جاهايي كه لازم بوده را ديده ايم و اقدامات فيزيكي از جمله ايجاد ميله هايي براي كوچه ها، پل براي موتورسيكلتها و... انجام شده است.